Završio 8. Mystery shopping dan: Aplikacija 555 i Crocktail su novi hrvatski brendovi
Sudjelovali smo na osmom po redu Mystery shopping danu pod nazivom „FEEDBACK MANAGEMENT – Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu“ koji organizira Heraklea. Ove godine naglasak je bio stavljen na to koje se sve informacije mogu dobiti od kupaca odnosno klijenata, na koji način doći do njih i kako njima upravljati u svrhu ostvarivanja poslovnog uspjeha. Gosti predavači su predstavili nove i inovativne načine prikupljanja povratnih informacija sve u svrhu poboljšanja kvalitete usluge.
Đurđica Šimičić i Kristina Žilić zajedno su prezentirale projekt „Tajni gost na Lošinj“ koji se provodi u svrhu brendiranja. Kristina Horbec je donijela detaljan pregled kvalitete usluge u Hrvatskoj prema pojedinim djelatnostima nakon čega je održan i okrugli stol gdje su predstavnici istraživačkih agencija (Gfk, Hendal, Promocija Plus, Heraklea) zajedno s klijentima (OTP, Kozmo, Erste banka) raspravljali o prednostima i manama pojedinih metoda prikupljanja te analiziranja podataka.
Najveće iznenađenje Mystery shopping dana je nova aplikacija 555 koju je predstavio Eduard Bočkaj iz Media Capitala. Cilj ove aplikacije je da svatko od nas bude tajni kupac, a za obavijen posao, koji nam omogućuje da skupljamo virtualne novčiće, kupujemo razne „nagrade“. 555 je igra stvaranja reputacije skupljanjem dojmova. 555 se brine da osoba odgovorna za doživljaj dobije sliku dojma kao prigovora, pohvale ili komentare svojih gostiju. Bočkaj je za kraj istaknuo da je bitno, ali i lako dati svoj osobni dojam i tako promijeniti svijet na bolje.
Manuela Šola iz Abrakadabre je predstavila Ping Pong dvosmjerne komunikacije, poduzeće koje je usmjereno prikupljanju povratnih informacija u funkciji izgradnje brenda putem društvenih mreža. Statistike pokazuju da internet i društvene mreže u Hrvatskoj ima sve više korisnika. Konverzacijski kalendar, community management i online ambasador samo su neki od pojmova koje je Šola približila tijekom svojeg predavanja u kojem je naglasila važnost društvenih mreža za brendove.
Svi su se sudionici konferencije međusobno upoznali te družili zahvaljujući novom konceptu speeddating networking. Uručena je i Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge, koja je za 2011. godinu pripala INA-i d.d..
Za kraj Heraklea nam je pripremila ugodno iznenađenje! Marin Nekić, izumitelj Crocktaila, počastio nas je svojom delicijom. Ovaj koktel sastoji se od samo hrvatskih proizvoda a cilj je promovirati poznatu, ali nažalost zaboravljenu, višnju maraskino koja je specifična po tome što raste samo na području od Karlobaga do Splita. Za kraj Nekić je naglasio; „Kad uđemo u EU zabranit će sadnju grožđa i maslina ali višnja neće!“.
Oznake: društvene mreže, Internet u Hrvatskoj, Promocija Plus-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja