Zlatarna Križek na konferenciji ”Promocija europskih proizvoda kroz podrijetlo i kvalitetu” u Bruxellesu
Krajem svibnja u predstavništvu HGK u Bruxellesu u okviru Europskog tjedna malog i srednjeg poduzetništva (European SME Week 2010.) održana je konferencija ”Promocija europskih proizvoda kroz podrijetlo i kvalitetu” u organizaciji Predstavništva HGK u Bruxellesu i Unioncamere del Veneto s naglaskom na trenutnu problematiku utvrđivanja pravila podrijetla i kvalitete proizvoda unutar Europske unije. Konferencija je okupila oko 65 sudionika, predstavnike europskih institucija, industrije, predstavnike udruga potrošača, predstavnike komora, regija i gradova u Bruxellesu.
U sklopu rasprave o podrijetlu i kvaliteti proizvoda te idejama kako najbolje zaštititi proizvode na tržištu Europske Unije, prikazani su primjeri označavanja podrijetla i kvalitete industrijskih proizvoda Regije Veneto i HGK, među kojima se prezentirala i Zlatarna Križek sa svojim kolekcijama dubrovačkog nakita sa znakom “Izvorno hrvatski proizvod”. Prezentacija je izazvala veliki interes te je kasnije, kroz diskusiju, prikazana kao pravi primjer zaštite hrvatske kulture i baštine.
Vlado Križek, suvlasnik Zlatarne Križek, smatra kako je ovo normalan slijed aktivnosti usmjerenih ka isticanju važnosti podrijetla i kvalitete proizvoda u očuvanju kulturne baštine te vjeruje da će jedino vrhunska kvaliteta obogaćena autentičnim izražajem uvijek imati svoje mjesto u ponudi. Na konferenciji je također predložena politika obilježavanja proizvoda s jedinstvenom oznakom „made in EU“ čije se smjernice tijekom vremena još moraju usuglasiti.
Oznake: Izvorno hrvatsko, pretpristupni fondovi, Zlatarna Križek, dubrovački nakit
-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja