Kako je PR tvrtka klijentu priskrbila poziciju na Googleovoj crnoj listi?
Korist od promoviranja internetske stranice preko klasičnih priopćenja za medije često je dovoljno upitna sama po sebi, ali kad PR tvrtka uz to još klijentu priskrbi i mjesto na Googleovoj crnoj listi, što znači da je Google ne prikazuje u rezultatima pretrage, to je valjda najbolji dokaz toga kako nekad jednostavno mi PR-ovci ko trube hodamo po svijetu, nesvjesni da online svijet funkcionira potpuno različito od klasičnih medija.
Što se dogodilo?
Po priči Gini Dietrich sa stranice Spinsucks, jedna je velika tvrtka za pomoć u promociji svoje stranice odlučila potražiti usluge agencije za odnose s javnošću. Ta ista agencija za odnose s javnošću poslu je pristupila s takvim žarom da nisu čak ni napisali klasično priopćenje s tipičnim „Stranica nudi brojne funkcionalnosti, poput opcija klikanja po različitim stvarima koje Vas (da, Vas. S veliko V.) vode do drugih različitih stvari po stranici!“, nego su jednostavno prekopirali tekst s početne stranice (homepagea) i proslijedili ga internetskim servisnim kanalima za vijesti (newswire, nešto kao Hina). Budući da mnoge stranice redovito prenose taj sadržaj, na internetu se odjednom našlo preko tisuću stranica na kojima je stajao tekst početne stranice te tvrtke.
Google je sadržaj originalne stranice shvatio kao spam i u potpunosti prestao pokazivati sadržaj te stranice na Googleu. Zašto? Googleu se ne sviđa isti sadržaj na više stranica, mrzi kad se iste stranice nepotrebno gomilaju u nadi da će tvrtka postići bolji rank, a za sve dodatne informacije kako i zašto se ovo dogodilo pogledajte ovdje.
Na svu sreću, tvrtka je uspjela vratiti svoj site u redovite rezultate pretrage, ali samo zahvaljujući ugledu tvrtke napravila tu stranicu. Ne dopustite da se ovo Vama dogodi: Content is king, čak i u priopćenjima za javnost!
Oznake: Blog, SEO