Afera Verona – ekskluziva koja to nije jer kasni punih 6 godina

Govori li išta bolje o slici hrvatske medijske scene od današnjeg Jutarnjeg lista koji na dvije stranice donosi “pravu istinu” o famoznom susretu bivšeg premijera Ive Sanadera, tadašnjeg direktora Plive Željka Čovića i Sanaderova bliskog suradnika Miomira Žužula? U zaglavlju stoji “ekskluzivno”, a kraj toga godina 2011. – ovo je uvodnik iz današnjeg business.hr koji tako dobro sažeo sve ono što sam mislio već prije par dana napisati (web business.hr nije trenutačno dostupan pa cijeli tekst pročitajte na kraju ovog bloga ili na ovom linku). Jutarnji vam donosi detalje o Veroni!… S četiri godine zakašnjenja vrišti s naslovnice, iako i oni griješe – radilo se o 3.9.2006 kada je Index.hr prvi objavio praktično cijelu istinu o “aferi Verona” – Tajni sastanak u Veroni – Žužul uvjerio Sanadera da Barr treba kupiti Plivu. Blokadi usprkos cjelokupne medijske scene koja je tada kako pristojno kaže @FranKuseta Sanaderu lizala tabane:-).

Neću duljiti, sve se to jako dobro zna već godinama, samo neki nisu htjeli čuti za to – donosim još nekoliko upečatljivih linkova da se podsjetite i zabavite – članci s index.hr na temu “afera Verona“, odličan prikaz godinu kasnije – Afera Verona – godišnjica koju bi mnogi rado zaboravili… i pjesmicu koja je postala legendarna – Računčić je kod nas🙂

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-XrckxfHeLM[/youtube]

Jutarnji vam donosi detalje o Veroni!… S četiri godine zakašnjenja

Govori li išta bolje o slici hrvatske medijske scene od današnjeg Jutarnjeg lista koji na dvije stranice donosi “pravu istinu” o famoznom susretu bivšeg premijera Ive Sanadera, tadašnjeg direktora Plive Željka Čovića i Sanaderova bliskog suradnika Miomira Žužula? U zaglavlju stoji “ekskluzivno”, a kraj toga godina 2011.

Objavio je Jutarnji kroz pero autora Viktora Vresnika i neke dosad nepoznate detalje iz cijele priče koja datira godinama unazad, 2007., no najveći je dio priče već odavno poznat. Vresnik je glavni urednik Forbesa koji, kao i Jutarnji list, izlazi u sklopu korporacije EPH Ninoslava Pavića.

Priču o “slučajnom susretu” spomenutih u Veroni, kada je navodno dogovorena prodaja dionica Plive američkom Baru, prvi je objavio portal Index.hr 2007. godine, pa je stoga logično pitanje zašto se Jutarnji te priče latio baš sada, s četiri godine zakašnjenja, polažući pravo na ekskluzivnost?

Priča posebice dobiva na značaju i zbog činjenice da je Jutarnji objavio fotografije sastanka u Veroni koje je, prema tvrdnjama fotografa koji ih je snimio Darija Petkovića, posjedovao i te 2007. godine. Ali ih nije objavio. Sada ih pak “razvaljuje” preko čak dvije stranice.

Podsjetimo, Darije Petković bio je bivši šef fotografije u tjedniku Globus, koji je jednom prilikom izjavio kako je taj tjednik Europapress holdinga (EPH), dok je Igor Alborghetti bio njegov glavni urednik, zapravo uređivao tadašnji premijer Ivo Sanader. Alborghetti je za portal Index.hr tada demantirao kako je provodio ulizivačku politiku prema Sanaderu.

Na aferu Verona Jutarnji list podsjetio je u trenutku dok bivši premijer Ivo Sanader sjedi na sigurnoj udaljenosti, u pritvoru, i to u feljtonu naslova “Kako je zapravo vladao Sanader”. Jutarnji to, čini se, najbolje zna.

Petković u razgovoru za Business.hr kaže kako nije slučajno da fotografije koje je danas objavio Jutarnji list nisu potpisane. Domeće kako su u EPH mnogi bili na “crnoj listi” zbog svojih stavova, a on je bio među njima.

“Ja sam dugo radio u EPH i svjedok sam toga da je EPH bio bastion koji je čuvao Sanadera, a danas ga cipelare jer rade za neku drugu politiku”, kaže Petković i zaključuje: “Da su radili svoj posao kako treba, da su objavili tu aferu kada je trebalo, danas ne bismo bili u ovoj situaciji.”

Branka Suvajac

Oznake: , , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3