Facebook komentari četiri puta vredniji od lajkova
To je zaključak istraživanja objavljen na blogu EdgeRank Checker (algoritma za mjerenje Facebook utjecaja). U njemu su istražili koliko klikova dobiju like, komentar ili impresija; primjerice, ako post na Facebook stranici dobije dva like-a, na poveznicu unutar posta u prosjeku bi trebalo doći šest klikova.
Analizom raznih Facebook stranica koje imaju preko 5.500 fanova i više od 80 tisuća postova tijekom listopada (2011) dobili su podatke na temelju kojih su angažiranost korisnika podijelili na:
Prosjek klikova na like: 3.103
Prosjek klikova na komentar: 14.678
Prosjek klikova po impresiji (pogledu): 0.005
Zanimljivo je da je broj dijeljenih (share-anih) postova slabio što su stranice imale više fanova, zbog čega EdgeRank smatra da stranice s manje fanova imaju bolju mogućnost stvaranja relevantnih sadržaja za svoje fanove, što rezultira i većim brojem klikova i dijeljenja među prijateljima. To može biti poticaj i većim brendovima da otvaraju manje (prostorno ili tematski orijetnirane) Facebook stranice kako bi suzili publiku kojoj se obraćaju. Jedan od takvih primjera je i Nike koji ima posebne Facebook stranice Nike, Nike nogomet, Nike košarka. To omogućuje brendu fokusiranje na manju zajednicu, što može dovesti do bolje interakcije.
Više o ovom istraživanju pročitajte ovdje.
Ukoliko želite znati kako vaša Facebook stranica diše, ubacite je na SocialSense, a sigurno će vas zanimati i tko je jedan od najvećih domaćih Facebook brandova te zašto kompanije moraju biti spremne na dvosmjernu komunikaciju.