10 razloga zašto voljeti odnose s javnošću
Jeste li ikada razmišljali o tome što sve možete postići svojim radom u odnosima s javnošću, do čega možete doći i što sve možete dobiti? Iako ponekad može biti vrlo stresan posao koji vam ne dopušta ni pokoju sekundu odmora, autor članka naveo je 10 razloga zašto ćete voljeti odnose s javnošću.
1. Stabilnost
Odnosi s javnošću dosljedno su rangirani kao jedna od najpoželjnijih karijera u istraživanjima medija, anketama državne statistike, industrijskim udruženjima i izvješćima poslovnih analitičara. Samo se nekoliko zanimanja može pohvaliti kontinuiranim rastom tijekom aktualne gospodarske recesije.
2. Mogućnosti
Poduzetnička je priroda odnosa s javnošću osnažavajuća. Odlične su ideje i prizvuk strateškog razmišljanja uvijek dobrodošli na svim razinama poslovanja. Kao takvo, ako preuzmete inicijativu i pokažete kako će vaše velike ideje pozitivno utjecati na poslovanje, možete se doista izboriti za sebe i napredovati u skladu s time.
3. Uzbuđenje
U odnosima s javnošću vam nikada neće biti dosadno. Riječ je o industriji koja se neprestano razvija, a okoliš brzog tempa osigurava da vam vrijeme prolazi svjetlosnom brzinom. Zajamčeno je da nećete samo sjediti. Od marketinga na društvenim mrežama do organizacije događaja, medijskog treninga i nadalje – kreativni, strateški i taktički rad u kojem ćete možda biti angažirani nikada neće biti isti bilo kojega radnog dana. Ukoliko se razvijate na različitostima, ova je karijera savršena za vas.
4. Utjecaj
Marketing, oglašavanje, promocija, prodaja i discipline odnosa s javnošću vrlo se brzo integriraju. Uz tradicionalne silose zamućenja, profesionalci odnosa s javnošću s porastom vode poslovne i marketinške strategije i zarađuju poštovanje različitih rukovoditelja. Ne postoji veća nagrada od pomaganja organizaciji da prevlada poslovne izazove.
5. Rezultati
Veliko je zadovoljstvo vidjeti rezultate svojega napornoga rada. Vidite li povećanje online prometa, znati da ste upravo vi razlog što su vaš klijent ili tvrtka premašili svoje očekivane ciljeve nevjerojatno je zadovoljavajuće.
6. Učenje
U području odnosa s javnošću nikada nećete prestati učiti. Ovo zanimanje zahtjeva prekomjerne količine intelektualne znatiželje. Bilo da provodite istraživanje za novi projekt, imate nevolja s razumijevanjem problema klijenata ili ste u interakciji s vrtoglavom postavom klijenata (kolege, klijenti, novinari, potrošači, itd.), svakoga dana postajete pametniji i svjesniji svijeta oko sebe.
7. Pogodnosti
Za posvećene profesionalce odnosa s javnošću, naporan rad nadilazi sve pogodnosti ovoga zanimanja. No, važno je istaknuti kako može biti vrlo zabavno raditi s omiljenim slavnim osobama, putovati u egzotične krajeve, isprobavati nove proizvode ili večerati u najnovijem restoranu.
8. Prijateljstva
Neki od vaših najboljih prijatelja u životu zasigurno će biti oni s kojima ste radili. Postoje mnogi primjeri među profesionalcima u odnosima s javnošću koji su kroz ovo zanimanje upoznali doživotnog suputnika ili koji doživotno održavaju prijateljstvo s kolegama i klijentima s kojima su u početku prvenstveno bili u poslovnom odnosu.
9. Značenje
Odnosi s javnošću, kada se provode etički i odgovorno, ne podrazumijevaju “spin” ili bacanje besmislenih priča nezainteresiranim medijima. Postoje tisuće primjera gdje odnosi s javnošću pomažu u podizanju svijesti, financiranju i edukaciji publika o ozbiljnim problemima, uzrocima i organizacijama. Legitimni profesionalci odnosa s javnošću promoviraju tvrtke koje pozitivno utječu na šire društvo.
10. Bilo što i sve
Vještine odnosa s javnošću primjenjuju se gotovo u svakoj industriji i području, pružajući neograničene mogućnosti za spajanje osobnih i profesionalnih interesa. Jeste li ovisnik o glazbi? Ganjajte karijeru promovirajući različite bendove ili izdavačke kuće. Što je sa sportom? Možda ćete htjeti postati direktor sportskog informiranja ili profesionalac korporativnih komunikacija za sportske momčadi.
Gajite ljubav prema debatama? Problemi i upravljanje krizama svojstveni su funkcijama odnosa s javnošću.
Zainteresirani ste za znanost? Zdravstvo obiluje radnim mjestima u odnosima s javnošću.
Želite li pomagati ljudima? Neprofitne ili korporativne karijere društvene odgovornosti jesu nagrađivane opcije. Mogućnosti nemaju kraja.
Ne znate što biste sa svojim životom, što biste radili i čemu se posvetili? Zaposlite se u agenciji za odnose s javnošću gdje možete raditi u nekoliko industrijskih sektora. Sigurno ćete pronaći ono što vam leži. 🙂
Izvor: prdaily.com
Originalan članak je objavljen 8. siječnja 2016.
Oznake: Odnosi s javnošću