100 dana Vlade na društvenim mrežama

Prošlo je prvih 100 dana Vlade RH. Zoran Milanović odlučio ih je “proslaviti” odgovarajući uživo građanima koji su putem društvenih mreža tri dana postavljali pitanja. Građani su se primili posla preko vikenda te ostavili oko 600 komentara. Njima dvjestotinjak se sviđa ova inicijativa, a 43 ih je podijelilo post na svom Facebook profilu (ukoliko niste sigurni koje su to razlike između likea, komentara i sharea evo jedan blog koji će razjasniti dvoumice – Facebook komentari četiri puta vredniji od lajkova).

Live streaming je zbog velikog broja zainteresiranih bila opterećena tako da prijenos nije moglo pratiti više od 23 ooo građana. Pristigla su 1,004 pitanja od kojih je premijer kroz sat vremena odgovorio na njih 37. Čitajući tvitove, Facebook komentare i gledanjem videa stavljenih na YouTube premijer je odgovarao na pitanja o gospodarstvu, EU fondovima, zapošljavanju pa i o istospolnim civilnim zajednicama. Milanović je izgledao samouvjereno te je na svako pitanje odgovarao sa sigurnošću, iako bi mu pogled ponekad pobjegao dolje pa se činilo da je odgovore zabilježio na papiru. Tomislav Klauški je pak premijera prozvao prvim virtualnim predsjednikom Vlade.

Ovo nije prvi put da nova Vlada primjenjuje ovakav oblik komunikacije. Prisjetimo se “virtualnog” intervjua ministra financija Slavka Linića na YouTube-u, koji su preuzeli razni mediji te ga emitirali u udarnim terminima. Tako se šira javnost upoznala s nepopularnim mjerama ministra financija.

Vlada se predstavila na društvenim mrežama na samom početku svog mandata te se odmah bacila na posao. Ministara bez Facebook profila gotovo da ni nema, a i sami su shvatili koliko im može biti koristan. Nedavno je ministar unutarnjih poslova Rajko Ostojić preko Facebooka obavijestio javnost da ide na operaciju, da ga neće biti tjedan dana i za kraj dao informaciju novinarima o službenom priopćenju. Jedini propust je to što su svi Facebook profili 31. ožujka prešli na Timeline stoga te objave danas više nema. 🙁

Iako je na početku bilo dosta propusta, napada te upita tko stoji iza društvenih mreža Vlade RH, community manageri koji vode društvene mreže Vlade te su kritike iskoristili kako bi iz njih ponešto i naučili. Nakon 100 dana imaju 26,160 fanova na Facebooku dok na Twitteru imaju 7,181 followera. Za ovaj dan osmislili su i video pod nazivom 100 sekundi za 100 dana online Vlade.

 

Sve u svemu čini se da je Vlada nakon naglog početka društvene mreža počela koristiti u svoju korist i na kreativan način ušla u dvosmjernu komunikaciju s građanima i novinarima.

Oznake: , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3