16 načina kako koristiti Pinterest u odnosima s javnošću

U zadnje vrijeme pojavljuje se sve više društvenih mreža te ih je ponekad i teško pratiti. Nažalost, Hrvatska (pre)često kasni u primanju i korištenju najnovijih društvenih mreža. Jedna od takvih mreža svakako je i Pinterest – društvena mreža koja pomalo podsjeća na panoe koji se nalaze u školama. Korisnici Pinteresta mogu pinnati stvari koje ih zanimaju na svoj board i time stvarati svoj, personalizirani pano koji svatko može pogledati.

Pinterest je svakako, kao i ostale društvene mreže, koristan i u odnosima s javnošću pa vam zato donosimo 16. savjeta Gini Dietrich s PR Daily:

1.       Razmišljajte vizualno.  Prilično očito. Pinterest je stranica puna slika i ako niste u stanju svoju priču ispričati vizualno Pinterest nije stranica za vas.

 2.       Izbjegavajte napadnu promidžbu. Nije lijepo vidjeti profil na Pinterestu koji se bavi samo vama, puno ljepše je vidjeti ravnotežu između boardova koji pričaju o vama i boardova koji se bave drugima.

 3.       Korisnicima pružite vizualne priče. Mi smo ti koji pričaju nekakvu priču, ali je moramo biti u stanju izreći i vizualno. NFL klub Chicago Bears imaju dobru Pinterest stranicu jer se ne sastoji samo od proizvoda koji se mogu kupiti, već i od fotografija koje pričaju priču o klubu.

 4.       Na Pinterest stavljajte zanimljive stvari koje se događaju u vašoj industriji. Također, pozovite ostale da sudjeluju na vašem boardu – to vam omogućava da pratite trendove i statistiku u vašoj industriji bez pretjeranog truda.

 5.       Razmišljajte o svojim događajima, konferencijama za medije i stvaranjima medijske pozornosti. Sve to možete staviti na Pinterest, čak i one koji su se dogodili prije par godina – ako su dobri i dalje će privlačiti pozornost.

 6.       Stavljajte video zapise na Pinterest. Mnogi ljudi to ne znaju, ali na Pinterest možete pinnati i video zapise. Tako ćete, ako imate youtube račun, privući još ljudi na njega preko Pinteresta.

 7.       Stavite „pin it“ dugme na sve vaše internetske pretraživače. Puno je lakše nešto staviti na svoj Pinterest ako o tome uopće ne trebate razmišljati. Jednostavno si ugradite „pin it“ dugme na vaš internetski pretraživač!

 8.       Dijelite članke, priče i blogove. Iako malo zvuči poput samo-promidžbe, pinnanje članaka, priča i blogova o vašoj tvrtci pomaže i osobi koju je napisala – možete istaknuti stvari koji druge pričaju o vama, a oni dobivaju veću čitanost na svojim tekstovima.

 9.       Tražite zaposlenike kreiraju svoje boardove. Jednako kao što želite da vaši zaposlenici budu uključeni u ostale društvene mreže na kojima se nalazite, tako želite da budu na Pinterestu. Neka i oni stvaraju svoje boardove na stranici vaše tvrtke, pokazuju svoje talente, hobije ili obitelji. Ipak, prije toga obavezno morate imati sastavljenu politiku na društvenim mrežama da bi vaši zaposlenici znali što je u redu, a što nije.

 10.   Pinnajte blogove i internetske stranice koje volite. Ako ste u odnosima s javnošću, stavljajte blogove koji se bave odnosima s javnošću, marketingom, svime što vas zanima. Ako se bavite prodajom odjeće, pinnajte blogere koji se bave modom. Vrlo jednostavno!

 11.   Dijelite stvari koje vam se svide. Svaki put kad pomislite „Aha! Ovo je super! Ovo moram zapamtiti!“, pinnajte to! Svidjelo vam se, znate gdje ćete to naći, a ako se vama svidjelo, vrlo vjerojatno će se svidjeti i drugima.

 12.   Stavljajte tekstove najvažnijih novinara. Ovaj savjet ide ruku pod ruku sa savjetima 8. i 10., ali je izuzetno korisno baš kod novinara. Sjajna stvar oko pinnanja tekstova nekog novinara koji se bavi vašom industrijom je to što će oni vidjeti odakle im dolaze ljudi na njihove tekstove, te će vam odmah biti naklonjeniji.

 13.   Iskoristite poslovne sajmove i konferencije. Budite inovativni – koristite Sharypic u kombinaciji s Pinterestom. Slikajte na nekoj konferenciji, dijelite odmah na Sharypic, a zatim najbolje ili najvažnije fotografije pinnajte na Pinterest!

 14.   Neka opisi slika budu prilagođeni internetskim tražilicama. Ljudi se često susreću s ovim – nije nikakva rijetkost vidjeti fotografiju na Pinterestu s tekstom „Ovo je tako cool“. Tko će to ikada naći preko googlea? Ljudi ne pretražuju google po ključnim riječima „ovo je tako cool“, ljudi traže jednostavne stvari poput „kuhinjski element“ ili „lijepo ogledalo“. Vrlo je jednostavno promijeniti opis slike, učinite to, i olakšajte i drugima i sebi iskustvo s googlom.

 15.   Osigurajte da linkovi rade. Ne postoji ništa gore (bar na Pinterestu) od situacije kada vas neki proizvod zainteresira, želite ga kupiti, i onda link ne radi! Ako na Pinterest stavljate stvari koje vode ljude na vašu internetsku stranicu ili blog, neka ti linkovi stvarno rade!

 16.   Izmjerite što vam Pinterest donosi. Imate Pinterest, neka taj Pinterest i posluži nekoj svrsi! Pratite koliko ljudi dolazi na vašu stranicu putem Pinteresta, donosi li vam Pinterest ikakvu korist. Takve informacije uvijek dobro dođu, te mogu pomoći u poslovanju.

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3