Ako ne smijem na Facebook neću tu raditi!
Zanimljivo istraživanje koje je obuhvaćalo više od 120 zaposlenika multinacionalnih kompanija pokazalo je da skoro polovica svih kompanija nema politiku upotrebe društvenih medija na radnom mjestu. Istraživanje je provela agencija Proskaur International Labor & Emplyoment grupa i došla do ovih zapanjujućih brojki:
- Više od tri četvrtine (76%) kompanija koristi društvene mreže u poslovne svrhe.
- Od svih kompanija koje su počele s korištenjem društvenih mreža, čak 70% ih je krenulo s tom praksom otprilike prije tri godine.
- 29% kompanija svojim zaposlenicima blokira pristup društvenim mrežama. Samo 27% kompanija provodi monitoring nad zaposlenicima u korištenju društvenih mreža.
- 43% kompanija se suočilo sa zlouporabama društvenih mreža, a skoro trećina kompanija je poduzela disciplinske mjere nad svojim zaposlenicima koji su bili upleteni u zlouporabu na društvenim mrežama.
- Bez obzira na učestale greške na društvenim mrežama od strane zaposlenika, čak 45% svih kompanija nema politiku uporabe društvenih mreža na radnom mjestu.
Kako bi iskoristili prednosti i minimalizirali rizike koje donose društvene mreže, poslodavci trebaju uspostaviti različite i specifične politike i prakse za njihovo korištenje, rekla je Betsy Plevan voditeljica Proskauer International Labor & Employment grupe. Također ističe da samo oslanjanje na zaposlenike i na njihovu dobru prosudbu jednostavno nije dovoljno.
Naravno da nije dovoljno ali može biti presudno pa da mlada generacija, takozvana generacija Y odbije posao u nekoj kompaniji samo zbog zabrane pristupa društvenim mrežama na radnom mjestu. Mislite da je to nemoguće i da nitko ne bi odbio posao radi takve ‘banalnosti’? Varate se, itekako je moguće. Mladoj generaciji to nije tek jedan hir, to je njihov način života i funkcioniranja. Postavlja se pitanje da li jedna kompanija može sebi priuštiti zabranu pristupa društvenim mrežama, i da li zabrana ima smisla? Znači li to da ne vjeruju svojim zaposlenicima?
Niti jedna od sto najboljih kompanija svijeta prema izboru časopisa Fortune ne blokira pristup društvenim mrežama, pogledajte što kaže Erin Lieberman Moran, potpredsjednica američkog instituta The Great Place to Work. Njeni savjeti kako i zašto zaposleniku morate vjerovati su jako zanimljivi, te može li jedna ozbiljna kompanija za financije dopustiti svojim zaposlenicima pristup društvenim mrežama?
Povirite li i vi na društvene mreže dok ste na radnom mjestu ili vam je blokiran pristup?
Oznake: statistike o društvenim mrežama, korištenje društvenih mreža, društvene mreže, Društveni mediji