Anamarija Hrvoić Đurić predsjednica je žirija 16. Grand PRIx-a
Komunikacijska stručnjakinja sa 17 godina iskustva u odnosima s javnošću i medijima te starija savjetnica agencije Manjgura, Anamarija Hrvoić Đurić imenovana je predsjednicom žirija 16. po redu natječaja za dodjelu godišnjih nagrada Grand PRix.
Anamarija će predvoditi deveteročlani žiri sastavljen od stručnjaka za odnose s javnošću u tvrtkama, agencijama, javnom i nevladinom sektoru, predstavnika znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju kolegiji odnosa s javnošću te stručnjaka iz srodnih nacionalnih i međunarodnih organizacija iz područja odnosa s javnošću.
„Ovogodišnji žiri sastavljen je od iskusnih stručnjaka iz različitih komunikacijskih područja, od kojih su neki već i sami osvajači Grand PRixa. Jedan od zadataka ove nagrade jest promicanje struke, te sam sigurna kako ćemo odabrati najkvalitetnije projekte koji su upravo uz podršku odnosa s javnošću ostvarili zadane ciljeve“, poručila je Anamarija Hrvoić Đurić, podsjetivši kako uz redovne prijave, žiri bira i komunikatora i antikomunikatora godine, a dodijelit će i posebno priznaje za razvoj struke.
Uz Anamariju, u žiriju su i Alan Bahorić (Voditelj Odjela komunikacija Hrvatske gospodarske komore), Andreja Bratić (starija PR savjetnica u agenciji 404), Igor Crnčić (Managing Partner u agenciji PRODUKT), Valentina Mezdić (mlađa savjetnica u agenciji CTA komunikacije), Vladimir Preselj (direktor i član uprave Millenium promocije), Kristijan Sedak (Odjel za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta), Deana Stipanović (direktorica odjela korporativnih poslova u Valamar Rivieri) te Ante Šalinović (Ipsos).
Dobro je poznato da je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću izraz priznanja za izvrsnost, a u ovom slučaju izvrsnost se očituje u kombinaciji strateškog pristupa i izazova, kreativnosti i inovativnosti, dobro postavljenih ciljeva i još boljih rezultata te društvene vrijednosti i relevantnosti. Upravo su to kategorije koje će žiri uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja prijavljenih projekata.
Na ovogodišnji natječaj Grand PRix 2023. pristiglo je ukupno 49 prijava, a na stručnom žiriju je nikad teži zadatak – izabrati najbolje od najboljih. Svi pristigli projekti bit će ocijenjeni do 17. ožujka, a Smotra finalista održat će se 24. ožujka putem Zoom aplikacije.
Dodjela nagrada održat će se u četvrtak, 27. travnja uživo.
Manjgura je, podsjetimo, prošle godine, kao šlag na tortu za 25. godinu postojanja, osvojila čak dvije Grand PRix nagrade za najbolje komunikacijske projekte – kampanja Marka Filipovića za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. osvojila je srebro, dok je projekt Izložba „Dijabetes pod kontrolom“ nagrađen brončanim Grand PRixom.
Više o samim projektima i osvojenim nagradama pročitajte na Manjgurinim stranicama: https://manjgura.hr/tag/pr-nagrade.
Sretno svima!
Oznake: Odnosi s javnošću, HUOJ Grand PRix, PR nagrade, Manjgura, HUOJ-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
- Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
- Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja