Broj prijava na ovogodišnji Golden Drum nadmašio sve prethodne godine
Najveći broj prijavljenih radova pristiže iz Ukrajine, Rumunjske, Poljske, Slovačke, Mađarske i Bugarske, a pobjednici ovog međunarodnog kreativnog natjecanja bit će proglašeni na dodjeli nagrada 10. listopada u Portorožu, Slovenija
Prijave na Golden Drum natjecanje su zatvorene i žiri je započeo s radom. Oglašivači, agencije i drugi stručnjaci za marketinške komunikacije iz 29 zemalja natječu se sa svojim najboljim radovima u pet različitih kategorija: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum i All Juries Section.
„Golden Drum tradicionalno ima važnu ulogu u kreativnoj, marketinškoj i oglašivačkoj zajednici u europskom oglasnom prostoru. Stoga smo iznimno ponosni što se festival ove godine vraća još jači i veći. Ove su godine svoje radove prijavile agencije iz čak 29 zemalja, nadmašivši brojku od prošle godine. Najviše prijava stiglo je iz Ukrajine, Rumunjske, Poljske, Slovačke, Mađarske i Bugarske. Jedva čekamo da se ponovno nađemo na slovenskoj obali, u Portorožu“, istaknuo je Miha Bevc, direktor natjecanja.
„Festival Golden Drum s ponosom objavljuje da je kategorija novih medija više nego prihvaćena među sudionicima natjecanja, dok One Channel još uvijek prednjači s najvećim brojem prijava, gdje su Print, Film i OOH najjače kategorije. Vjerujem da će biti velika konkurencija s mnogo izvanrednih, svježih i uzbudljivih prijava. Zaplješćemo svim pobjednicima u Portorožu u listopadu, na najprijateljskijem festivalu na svijetu“, dodala je Špela Levičnik Oblak, direktorica natjecanja.
Više od polovice prijava pristiglo je od nezavisnih agencija
Počeo je dvostupanjski postupak ocjenjivanja. Žirije predvode veliki profesionalci iz cijeloga svijeta: Pancho Cassis, Partner and Global Chief Creative Officer, DAVID, USA/Spain, Aaron Starkman, Global Chief Creative Officer, Rethink, Canada, Ashwini Deshpande, Co-Founder Director, Elephant Design, India, Barbara Evans, Managing Partner, Mediaplus Group, Njemačka i Daniela Iebba, Director of Communications, Global Heineken Brand, Netherlands.
Vrhunac natjecanja bit će poseban gala događaj, koji će odati počast velikoj kreativnosti i najaviti najbolje od najboljih u 2023. godini – pobjednika natjecanja Young Drummers powered by Slovenska turistička zajednica, dobitnike Bronze, Silver, Golden i Grand Prix Drums nagrada, dobitnike Brand Grand Prix nagrade, Best of Social Good, Best of Genius Loci, dobitnike nove nagrade Game Changer powered by Telemach Slovenija, dobitnike prestižne titule Adriatic Agency of the Year powered by Zavarovalnica Triglav, Independent Agency of the Year supported by Allfred.io, agencije godine, produkcijske agencije godine, digitalne agencije godine, medijske agencije godine powered by BH Telecom, kreativnog direktora godine powered by Elan i Network of the Year.
Finalisti natjecanja Golden Drum bit će poznati 2. listopada u 8 sati (CET).
Pobjednici natjecanja Golden Drum bit će proglašeni na svečanoj dodjeli nagrada powered by Mastercard, 10. listopada u 20 sati (CET).
Više o Golden Drum natjecanju potražite na linku: https://goldendrum.com/competition/competition-about
Na natjecanje Young Drummers prijavljena kreativna rješenja iz 17 zemalja
Ovogodišnjeg izazova za dizajn najboljeg i najkreativnijeg plakata ili serije plakata na temu „A Date with a Masterpiece“ prihvatili su se kreativni talenti iz 17 zemalja. Godišnje natjecanje Young Drummers omogućuje kreativcima mlađim od 30 godina iz cijelog svijeta da pokažu svoju kreativnost, zasjaju na pozornici Golden Drum Awards Showa i osvoje nagradu od 1000 EUR.
Najbolje kreativno rješenje odabrat će peteročlani žiri predvođen Mykolom Kovalenkom, Founder and Design Director, Mykola Kovalenko Studio, Ukrajina/Slovačka, a pobjednika će proglasiti na dodjeli nagrada.
Više o natjecanju Young Drummers potražite na linku: https://goldendrum.com/competition/young-drummers-competition
Svjetski stručnjaci okupljeni u Portorožu
Golden Drum pozornica ugostit će 16 svjetski poznatih govornika. Delegati će se moći umrežiti i uživati u prijateljskoj atmosferi na dva partyja, od kojih jedan otvara festival u Portorožu, a drugi zatvara festival u Piranu.
Festival započinje žestoko na nezaboravnom Warming up Party powered by Radio Capris, u News Caféu Bernardin u Portorožu 9. listopada. Pripremite se za nezaboravno druženje na kojem će vas srdačno dočekati uz nacionalne pozdrave iz Slovenije, Mađarske, Makedonije i Srbije.
Drugi dan festivala, 10. listopada, započinje ispunjen izvanrednim predavanjima. Amy Rodgers, Head of Content at WARC Creative istražit će pitanje: „Postoji li i dalje kriza u kreativnoj učinkovitosti?“, Barbara Evans, Managing Partner u Mediaplus Grupi i Eva Bodecker Thunborg, Chief Executive Officer at Mediaplus Nordic uronit će u važnu temu održivosti tijekom njihovog predavanja pod nazivom “Održivost – počnimo pričati!”, nakon čega slijedi Kinga Grzelewska, Managing Partner and Creative Director u MullenLowe, Varšava, s predavanjem “Može li oglašavanje spasiti svijet?” u kojem će se usredotočiti na svrhu brenda.
U velikoj debati o AI: DOBRO protiv ZLA sudjelovat će Elav Horwitz, Executive Vice President, Global Director of Applied Innovation, McCann Worldgroup, Emiliano González De Pietri, Chief Creative Officer, McCann, Spain, i Catalin Dobre, član Golden Drum Halla Fame, Co-CEO and Chief Creative Officer of McCann Worldgroup Romania & Regional Creative Director McCann, CEE.
Rob Chalmers, Chief Experience Officer u Dentsu Creative, EMEA, govorit će o iskustvu u eri eksponencijalne promjene. Okrugli stol powered by Mastercard pod nazivom „Može li ESG stvoriti pravu konkurentsku prednost?“ ugostit će Jerzyja Holuba, Marketing Director, Mastercard, Poljska, Češka i Slovačka, Andreja Krajnera, Communications Director, NLB Group Slovenia i Dariusza Maciołeka, Managing Director of Marketing, Communications and Social Engagement Area, Bank BNP Paribas, Poland.
Inspirativni govor „Plurality of Design in India“ održat će Ashwini Deshpande, Co-Founder Director, Elephant Design, India, dok će Daniela Iebba, Director of Communications for the Global Heineken Brand, i Mihnea Gheorghiu, the Chief Creative Officer of Le Pub Global, otkriti tajne Heinekenove uspješne priče u predavanju pod nazivom „150 Years On – Navigating the Future of Socialising“.
Head of Creative Strategy at Netflix, EMEA, Dániel Kabai, ispričat će priče o pričama, dok će Barney Worfolk-Smith, Managing Director, DAIVID, EMEA, raspravljati o emocijama u oglašavanju tijekom predavanja pod nazivom „Emocionalno nabijeno: Razumijevanje emocija u AI oglasima za poticanje učinkovitosti“.
Vrhunac drugog dana bit će dodjela nagrada Golden Drum natjecanja powered by Mastercard i proslava pobjednika na Golden Star Partyju u organizaciji Golden Drum i HitRadio Centra u Caffe Teater Piran.
Pogledajte sve detalje programa Golden Drum: https://goldendrum.com/program/monday
Datumi i informacije koje treba zapamtiti
Objava finalista: 2. listopada u 8 sati (CET)
Proglašenje pobjednika – Golden Drum Awards Show powered by Mastercard: 10. listopada u 20 sati (CET)
Golden Drum žiriji: https://goldendrum.com/competition/juries
Golden Drum program: https://goldendrum.com/program/monday
Ulaznice: https://goldendrum.com/attend/fees-and-payment
Materijali za medije
Materijale možete preuzeti ovdje: https://goldendrum.com/press/media-materials
Golden Drum i na društvenim mrežama
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
O Golden Drum natjecanju
Golden Drum Festival rođen je 1993. s jednostavnom idejom okupljanja kreativaca iz različitih, tada često definiranih kao nove europske zemlje. Festival je želio inspirirati i osnažiti kreativno razmišljanje i djelovanje za pozitivne promjene na mnogo različitih načina, osvijetlivši to kroz svoj natjecateljski i kongresni program. Golden Drum Festival izabran je kao jedan od sedam regionalnih natjecanja koja su uključena u WARC ljestvicu.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade