Dokazi su tu – potraga za poslom preko društvenih mreža je budućnost
Krajem srpnja 2011. godine na evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje registrirano je 287.595 osoba što je u usporedbi na srpanj 2010. godine više za 1,7% , ali sada čekamo izbore i luda obećanja o otvaranju novih radnih mjesta. Isto tako s nestrpljenjem očekujemo političare i njihovo komuniciranje preko društvenih mreža, hoće li uopće pojaviti, ali sve nam se više čini da su političari izgubljeni u društvenim mrežama. Ako i krenu u borbu preko Facebooka ili ne daj Bože Twittera pratit ćemo kojom brzinom im raste broj fanova, a kako su svi oni zaposleni možda se upute i u kupnju fanova, tko zna.
Ako se političari boje tehnologije i društvenih mreža to nipošto ne znači da taj strah šire i na nas. Dapače, možemo ih upotrijebiti u svoju korist. Jeste li znali da čak 89% američkih kompanija planira koristiti društvene mreže u procesu traženja novih zaposlenika. Čak 1 od 3 poslodavca odbije kandidata za posao jer su online pronašli nešto što je kandidata diskreditiralo. Broj od 14.4 milijuna je broj korisnika koji su tražili posao preko društvenih mreža. Fascinantne brojke mora se priznati, i da odnose se na SAD što ne znači da Hrvatska neće preuzeti ovaj trend i da već nije. Sigurno znate da broj Facebook korisnika u Hrvatskoj raste i dalje, Twitter polako i sigurno grabi svoju slavu među hrvatskim korisnicima (šteta što nemamo točan broj korisnika), tako da postoji velika šansa da mnogo poslodavaca ciljano ‘luta’ bespućima društvenih mreža. Da vidite kako ipak ima nade, pa da vas one informacije s početka posta ne ražaloste donosimo vam još jednu infografiku (prošli i ovaj tjedan smo zaluđeni njima, Infografika – slika govori sve) u kojoj možete vidjeti koliko i kako američke kompanije planiraju koristiti društvene mreže u traženju novih zaposlenika. Što kažete na brojke?
Izvor: www.prdaily.com
Detaljnije o istraživanju pročitajte ovdje.
Oznake: Facebook korisnici u Hrvatskoj, društvene mreže
Pročitajte i…