Dubrovnik kao top destinacija među Facebook korisnicima za 2012. godinu
Izbor top deset najpoželjnijih destinacija za 2012. godinu prema Facebook korisnicima, sastavio je Yen Lee, osnivač turističke stranice Uptake. Lee je do zanimljivih podataka došao analizom preko 200 milijuna komentara, statusa, opisa fotografija i checkiranja preko desetak tisuća Facebook korisnika koji su koristili i njegovu stranicu Uptake.
Dubrovnik se našao na zavidnom drugom mjestu, ispred njega je Luang Prabang u Laosu.
Opisi i fotografije odabranih destinacija objavljene na Huffington postu čitateljima su predstavljene kao moguće destinacije za iduće putovanje, što je više nego dobra i najbolje od svega, besplatna promidžba Dubrovnika i hrvatskog turizma:

Facebook je bio mjesto razgovora o ”Biseru Jadrana” tijekom 2011. godine. Ovaj mediteranski dragulj je bio popularna destinacija za kruzere, ali turisti tu dolaze i u vlastitom aranžmanu kako bi iskusili prekrasne plaže, zadivljujuće pejzaže i fascinantnu povijest. Doživljaj tog grada ne bi bio potpune bez lutanja kroz staru gradsku jezgru, obilaska starina poput renesansnih crkvi, gotičkih palača i još mnogo toga, piše Huffington Post
1. Luang Prabang, Laos
2. Dubrovnik, Hrvatska
3. Granada, Španjolska
4. Penticton, Britanska Kolumbija
5. Charleston, Južna Karolina
6. Cartagena, Kolumbija
7. Portland, Oregon
8. Tallinn, Estonia
9. Copacabana, Bolivija
10. Hoi An, Vijetnam
Uptake – stranica osnovana 2008. godine pomaže putnicima u kreiranju idealnog odmora dajući im preporuke od prijatelja, u kombinaciji s informacijama o putovanjima sakupljenih s preko 30 tisuća web stranica.
Za kraj, ako želite znati kako društveni mediji utječu na putovanja povirite u infografici.
Oznake: Dubrovnik, Facebook Hrvatska, Croatia Top 100, Hrvatska turistička zajednica