Facebook još više ulazi u vašu privatnost dok na YouTubeu počinje bitka najdužih videa
Korisnici društvenih mreža u Hrvatskoj svakim danom je sve više, impresivne brojke aktivnosti na svim tim mogućim mrežama i dalje idu u nebesa, što znači da tema o društvenim mrežama nikada ne nedostaje jer se tu uvijek nešto događa. Također tu su razni blogovi koji svakodnevno otvaraju dobra pitanja, bizarnosti koje nam društvene mreže donose, inspirativni ljudi i oni malo manje inspirativni.
Krenimo od bloga koji otvaraju dobra pitanja. Jay Bear, konzultant za društvene medije, u svom zadnjem postu zapitao se tjeraju li nas silna mjerenja utjecaja na društvenim mrežama da lažemo sami sebe. Čak se osvrnuo na aferu Newt Gingrich-a i njegovih Twitter followera o čemu govori i naš nedavni post. Jay se pita jesu li poslovni korisnici uopće svjesni svog dosega na Twitteru unatoč velikom broju pratitelja kojeg su privukli, isto vrijedi i za Facebook fanove. Je li stvorena kultura uspoređivanja? Radimo li na sebi ili samo gledamo što drugi rade i imitiramo ih?
Ako vam je ipak bitno kako se držite na društvenim mrežama i koliki vam je uspjeh, Jeff Bullas donosi pet jednostavnih alata od statistika na blogu, Google analytics, bit.ly…
Iznenađenja s Facebook-om nikad dosta. Zadnje iznenađenje je ono u postavkama svakog profila. Ako očekujete prinovu sada to možete javno objaviti i na samom profilu. Da, sigurno ste već vidjeli i previše gu gu ga ga statusa, fotografija rađanja, prvog zubića i sl., a sada ćete službeno znati i tko čeka bebu i kako će je nazvati.
I kada smo mislili da je Facebook-ova opcija za prinove vrhunac, uploadan je i najduži video na YouTube-u. Naime kada je YouTube dao mogućnost postavljanja video sadržaja bez ograničenja na dužinu, sigurno nitko nije mislio da će netko objaviti video kojeg možete gledati 23 dana i 19 sati. To je napravio Jonathan Harchick i tako izazvao ostale da pokušaju postaviti duži video od njegovog. Znači najduži video traje 571 sat, 1 minutu i 41 sekundu…
Pa recite da sve oko društvenih medija nije ludo i zanimljivo?
Oznake: Facebook korisnici u Hrvatskoj, YouTube, monitoring društvenih mreža, statistike o društvenim mrežama