Gerila marketing i izbori
Ako vam treba inspiracija za lokalne izbore obavezno provjerite sljedeće stranice – Izbornik.com – druga strana izbora, koji su vrlo uspješno pratili prošle parlamentarne izbore u Hrvatskoj. Jednom kada dobijete inspiraciju, sve kanali za distribuciju vaših uradaka su vam na raspolaganju od Jubita do Facebooka.
Donja prezentacija je pokušaj pregleda najboljih “paralelenih” aktivnosti službenim kampanjama za izbore 2007.
A sve je kulminiralo ratom spotovima, koji je bi intezivniji na YouTubeu, nego na TV ekranima:-)
Negativne reklame ne toleriraju naši zakonodavci, pa ove dvije nikada nisu niti došle do televizija
Za slične dnevnike na temu gerila marketinga ili gerila pr-a kliknite na ključne riječi pored dnevnika.
Oznake: lokalni izbori, gerila marketing, gerila pr, izborna kampanja Pročitajte i…
Kategorije
- Špica s Macanom podcast
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
Vezani članci
- Tomislav Šuta: “Vrijeme je za promjene u Splitu – grad mora napredovati!”
- Novo istraživanje Ipsosa: Čak 57 posto HDZ-ovaca krivi i Milanovića i Plenkovića za tvrdu kohabitaciju, a većina se slaže da bi trebali početi surađivati
- Političarke nove generacije uvjerene u uspjeh: “Od kada ankete pokazuju moju pobjedu, krenuli su napadi!”