Gerila marketing i izbori II

Premda nam se lokalni wannabe šerifi još uvijek ne smiješe dobrohotno s jumbo plakata, kampanja za lokalne izbore već neko vrijeme krčka u Internet loncu.

Kao što je to Domagoj Bebić zorno prikazao na svojem predavanju o novim medijima na izbornom šalabahteru na istarskoj fronti se još od lipnja zvecka online oružjem. Nedugo nakon što je Plinio Cucurrin, glavni izazivač IDS-ova župana Ivana Jakovčića, osnovao udrugu građana Ladonja i pokrenuo web stranicu istog naziva ladonja.org krenule su prve on line kritike na račun sadašnjeg župana Jakovčića, da bi potom na Internetu osvanula i parodija Ladonje posprdnog imena udruga podanika Plinia Cuccurina Ladronja (igra riječ ladro je lopov na talijanskom za sve koji niste iz Istre). Ono što mi je privuklo pažnju je veliki broj gledanja pojedinih video priloga, koji je za hrvatske prilike i ovakav tip kampanje iznimno visok.

A u maniri najpoznatijeg hrvatskog diverzanta s Jubitoa, Bijesaprvog, danas je na webu osvanuo novi uradak kojim se rođačko-rivalski odnos Bandića i Sanadera ilustrira scenom iz kultnog filma Kum, u kojem vlasnik slastičarnice moli Don Corleona za osvetu napadačima svoje kćeri.

Ali u bespućima hrvatske zbiljnosti ima i onih kojima nije potrebno stavljati riječi, odnosno titlove u usta. Oni su sami po sebi parodija. Jednostavno bubnu i…ostanu na vlasti.

Inače, integralnu verziju nadahnutog govora trogirskog dogradonačelnika i predsjednika lokalnog HDZ-a objavio je Jutarnji.hr.

Dobar portal koji se bavi ismijavanjem politike je http://www.astigospe.com/, pa ako vas zanima nastavite istraživati.

Prethodni dnevnik Gerila marketing i izbori s primjerima iz parlamentarnih izbora 2007. potražite ovdje.

Za slične dnevnike na temu gerila marketinga ili gerila pr-a kliknite na ključne riječi pored dnevnika.

Oznake: , , , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3