Golden Drum 2015 – najpoželjniji regionalni festival marketinga
Po 22. put festival je otvoren za oglašivačke, digital, PR i medijske agencije, oglašivače, produkcijske i medijske kuće iz 37 zemalja „Nove Europe“ (Centralna, Istočna i Južna Europa, te dio Bliskog Istoka) koji svoje radove mogu prijaviti u 17 glavnih natjecateljskih grupa u ukupno 99 kategorija. U okviru četverodnevnog festivalskog programa, sudionici će imati priliku čuti vrhunske svjetske stručnjake u kreativnoj industriji, a ovogodišnja tema festivala bit će “Transformacija, oslobađanje i kreativna kultura”.
Ove godine Single Channel žiri predvodi Chavo D’Emilio, kreativni direktor McCann Worldgroup Latinska Amerika i Karibi te predsjednik i glavni kreativni direktor McCann Buenos Aires, Argentina, dok Geoffrey Hantson, glavni kreativni direktor i suosnivač Happiness, Belgija, rukovodi Multi Channel žirijem.
Članovi ovogodišnjeg žirija imaju bogato iskustvo u kreativnoj industriji, bilo kao članovi međunarodnih žirija, bilo kao sudionici koji su, kad se sve zbroji, tijekom svojih karijera osvojili više od 120 Cannes Lions nagrada, preko 80 Eurobest nagrada kao i brojne nagrade na Lia, ADC * E, FIAP, Clio Awards, Effie, New York Festivals, Golden Drum i drugim festivalima.
Chavo D’Emilio, predsjednik Single Channel žirija, koji će Golden Drum Festivalu prisustvovati po prvi put, raduje se ovogodišnjem žiriranju: „Bit će mi čast i zadovoljstvo provesti vrijeme na ovom festivalu… Ja sam iz Južne Amerike i radujem se što ću imati priliku uživati u različitim kulturama… Mislim da ova regija radi nevjerojatne stvari i ja ću kao član žirija pokušati svoje iskustvo i skromnu viziju rada staviti na razinu globalnih brendova. Zaista vjerujem u snagu oglašavanja u pop kulturi tako da uvijek pokušavam prenositi važnost našeg rada. Planiram blisku suradnju s ostalim članovima žirija… Mi imamo važnu ulogu, definirati ono najkvalitetnije od kreativnosti. Mislim da je iskrenost najbolja riječ koju trebamo staviti na sredinu stola. Iskrenost će nam pomoći da pronađemo najbolje radove u regiji. Iz te prespektive možemo napraviti festival koji slavi naš rad.“
Geoffrey Hantson, predsjednik Multi Channel žirija, koji će žirirati kampanje i druge multi channel radove na Golden Drum Festivalu, također je napravio plan rada: „Velika mi je čast biti predsjednik Multi Channel žirija Golden Drum Festivala. Jedva čekam vidjeti radove i radujem se konstruktivnim razgovorima i diskusijama s ostalim članovima žirija. Moj pristup će biti vrlo jednostavan: nazovimo loše stvari lošima, dobre dobrima, a prosječne lošima. To će jasno iskristalizirati prvu selekciju. Nakon toga bismo se trebali usredotočiti samo na ono pozitivno. I pričati koliko je pojedina ideja dobra i zašto zaslužuje nagradu.“
Članovi Single Channel žirija 2015.: • Chavo D’Emilio, kreativni direktor, McCann Worldgroup Latinska Amerika i Karibi, predsjednik I glavni kreativni direktor, McCann Buenos Aires, Argentina, predsjednik žirija • Razvan Capanescu, glavni kreativni direktor, Leo Burnett Group Rumunjska • Svetlana Ćopić, kreativna direktorica, Scholz & Friends Beograd, Srbija • Oliver Drost, glavni kreativni direktor, Deepblue networks AG Hamburg, Njemačka • Alexey Fadeyev, suosnivač & kreativni direktor, Depot WPF, Rusija • Karolina Galácz, zamjenica kreativnog direktora, Y&R Budapest, Mađarska • Michał Imbierowicz, izvršni kreativni direktor, Havas Worldwide Warsaw, Poljska • Volkan Karakasoglu, kreativni direktor, TBWA\Istanbul, Turska • Žare Kerin, kreativni direktor, Futura DDB, Slovenija • Pavel Klubnikin, predsjednik Art Directors kluba Ukrajina, osnivač i kreativni direktor, Banda Agency, Ukrajina • Siniša Waldinger, kreativni direktor, Bruketa&Žinić OM, Hrvatska.
Članovi Multi Channel žirija 2015.: • Geoffrey Hantson, glavni kreativni direktor i suosnivač, Happiness, Belgija, predsjednik Multi Channel žirija • Simon Bleil, kreativni direktor i suosnivač, GREAT, Austrija • Pia Grahn, CEO Nordics, Grayling, Švedska • Radouane Hadj Moussa, kreativni direktor, DDB Prague, Češka • Marsel Levi, kreativni direktor, Noble Graphics, Bugarska • Bogdan Nitu, glavni strateški planer, Webstyler, Rumunjska • Can Pehlivanli, kreativni direktor, Y&R Istanbul, Turska • Jason Romeyko, globalni glavni kreativni direktor, GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Švicarska • Toni Tomašek, kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenia, Slovenija • Andrew Ushakov, izvršni kreativni direktor, Leo Burnett Moscow, Rusija • Ricardo Wolff, kreativni direktor, DDB Berlin, Njemačka.
Festival kojega svake godine posjetili više od 800 stručnjaka iz područja marketinga i oglašavanja, kreativaca, dizajnera, mladih talenata i studenata, u svom 22. izdanju ponudit će četiri dana kvalitetnog programa s mnogo zanimljivih predavača i najvećim pregledom kreativnog oglašavanja iz 37 zemalja Nove Europe. Organizatori obećavaju da se ovogodišnji sudionici mogu veseliti programu punom globalno priznatih stručnjaka. Zbog jednostavnog pristupa vrhunskim stručnjacima, prilike za nova prijateljstva i bogatstva različith kultura, Golden Drum je ostao najbolje mjesto za umrežavanje i učenje te dodatna inspiracija za karijeru svakoga tko radi u industriji kreativnog oglašavanja.
Dodatne informacije potražite na www.goldendrum.com
Kontakt Golden Drum
Borut Odlazek, Public Relations
Golden Drum International Advertising Festival, Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana, Slovenia
M: +386 30 313 513, E: press@goldendrum.com, W: www.goldendrum.com
*Nova Europa: Albanija, Armenija, Austrija, Azerbejdžan, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Cipar, Crna Gora, Češka, Estonija, Finska, Gruzija, Grčka, Hrvatska, Izrael, Kazakhstan, Kirgistan, Kosovo, Letonija, Libanon, Litva, Mađarska, Makedonija, Malta, Moldavija, Poljska, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Tadžikistan, Turska, Turkmenistan, Ukrajina i Uzbekistan.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden Drum