Golden Drum 2016: gdje smo bili i što smo radili?

 

Golden Drum 2016

Golden Drum 2016

Golden Drum Festival rođen je 1993. godine s jednostavnom idejom povezivanja kreativaca iz različitih, tada često definiranih kao novih, europskih zemalja. Festival slavi genius loci, duh mjesta, kao i opću izvrsnost u oglašavanju.

Glavna tema 23. izdanja Festivala bila je „Inspirirani da inspiriramo“ – tražili smo inspiraciju u natjecanju, na kongresu i, dakako, društvenom programu Festivala. Ove se godine Golden Drum preselio u Ljubljanu, kako bi što je bolje moguće odgovorio na izazove i rastuća očekivanja komunikacijske zajednice.

Delegati, njih gotovo 30 tisuća u ove 23 godine, došli su iz 40 različitih zemalja, od Italije do Rusije, Finske do Izraela. Od svojih početaka, Golden Drum je primio više od 41 tisuće radova za svoj natjecateljski program, za prestižne Golden Drum Awards.

Golden Drum međunarodni festival oglašavanja se preobrazio u međunarodni festival kreativnosti, a novi izazovi i ciljevi rezultirali su i promjenom lokacije – Golden Drum ove je godine kreativnost slavio u srednjovjekovnom dvorcu u glavnom gradu Slovenije. Oštra konkurencija, izvrsni govornici, relevantne teme, prilike za umrežavanje i društveni događaji ponudili su natjecateljima i delegatima nova znanja i, iznad svega, inspiraciju koja nadilazi granice oglašavanja.

Što se događalo na 23. Golden Drumu?

  • više od 880 sudionika iz 31 zemlje
  • više od 1200 prijava iz 26 zemalja
  • natjecateljski program podijeljen na dva dijela – Best Piece i Best Practice
  • novoosnovana Golden Drum Adriatic Award
  • dva glava suca s 22 nova člana žirija
  • Off Drum natjecanje za mlade talente (do 30 godina starosti)
  • Off Drum žiri čijih je pet članova ocjenjivalo Ljubljana Poster Award
  • 123 nagrade dodijeljene na Festivalu

Ovogodišnje prijave ocjenjivala su dva žirija sastavljena od 22 najboljih, svjetski priznatih stručnjaka iz kreativne industrije. Predsjednik Best Piece žirija je Graham Lang, glavni kreativni direktor u Y&A Advertising, South Africa & Africa, dok je Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor u 180LA, California, predjsednik Best Practice žirija. Prijave u Off Drum Competitionu ocjenjivao je poseban peteročlani žiri na čelu s Jasonom Romeykom, globalnim glavnim kreativnim direktorom u Service plan Group, Austrija.

Što je novo na 23. Golden Drumu?

  1. Struktura natjecanja

Natjecanje je podijeljeno na dva dijela – Best Piece, namijenjen kampanjama i konceptima koji integriraju veći broj različitih komunikacijskih kanala i/ili upotrebljavaju originalne koncepte kako bi prenijeli poruku ciljnoj publici, i Best Practice – namijenjen samostalnim radovima čiji je koncept, učinkovisto korištenje komunikacijskih kanala i profesionalna izvedba dojmila korisnike.

  1. Nove nagrade

Best capture of local spirit Award za radove čija ideja i kreativno rješenje najbolje oslikavaju lokalni duh te Golden Drum Adriatic Awards za radove iz originalne Golden Drum regije.

  1. Izmijenjene tehničke potrebe, bolje prilagođene prijavljenima (u usporedbi s velikim međunarodnim nagradama)

Od 26 zemalja, Turska je prijavila najviše radova – njih čak 158, a slijedi ih Rusija sa 147 prijava. Najveći rast u broju prijava bilježe Hrvatska i Georgia, a nakon nekoliko godina, Bosna i Hercegovina i Kosovo se javljaju kao nove zemlje natjecatelji.

Dobitnici 23. Golden Drum Festivala

Sa 169 bodova, McCannon Worldgroup je nagrađen Golden Net Awardom za najuspješniju agencijsku mrežu na festivalu. Sa 109 bodova, Publicis Romania/Publicis One je nagrađen Golden Rose Awardom za najuspješniju agenciju. Agencija Voshod iz Rusije nagrađena je Tartini Awardom za najuspješniju samostalnu agenciju s 83 osvojena boda. Ural Music Night primio je Golden Drum Brand Grand Prix nagradu sa 63 osvojena boda.

U kategoriji posebnih nagrada, u kategoriji Best Piece Golden Drum Adriatic Award otišao je agenciji Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One za Sea Hero Quest, koja je istu nagradu osvojila i u kategoriji Best Practice. Golden Watch Award dobio je Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor agencije Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis.

Cijelu prezentaciju o 23. izdanju Golden Druma možete pogledati ovdje!

Što nas čeka iduće godine?

Idući Golden Drum održat će se od 18. do 20. listopada 2017. godine u Grand Central Union u samom srcu Ljubljane. Natjecateljska struktura sastojat će se od tri stupa: Golden Drum Competition & Awards, Adriatic Awards i Off Drum Competition za mlade talente.

Novi članovi Golden Drum Competition Councila bit će Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna TBWA), Petra Glinšek, (kreativna direktorica, Enki), Uroš Goričan (izvršni kreativni direktor, Publicis One), Gal Erbežnik (kreativni savjetnik) i Tanja Mezga (projektna direktorica, Gigodesign).

Vidimo se u Sloveniji 2017.!

Oznake: , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3