Golden Drum: Besplatno pogledajte što čak 50 kreativaca s područja PR-a, marketinga i dizajna imaju za reći
Ovogodišnje izdanje međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum održava se od 13. do 15. listopada, a ugostit će preko 50 svjetski poznatih govornika iz 20 različitih zemalja koji će podijeliti svoje znanje o kreativnosti, marketingu, PR-u, grafičkom dizajnu i slično. Cijeli program pogledajte ovdje.
Teme ovogodišnjeg festivala su „Creative Accelerator“ – radionice posvećene članovima zajednice mlađima od 30 godina i „From our Industry and Beyond“ – priče, trendovi i savjeti za sve koji žele ostati kreativni.
João Inácio i Nina de Ridder jedni su od mnogih zanimljivih sudionika koji će na prvom danu festivala podijeliti svoje stavove i životne priče na temu intuicije i znanosti u oglašavanju. Sljedećeg dana, Fadi Yaish otkrit će zašto je odustao od karijere iz snova i pokrenuo svoju agenciju, a danski kreativni direktor Thomas Kolster, ispričat će zašto smatra da organizacije i vođe trebaju prestati stavljati sebe na prvo mjesto kada je riječ o svrsi. Zadnji dan festivala, Raja Rajamannar, u intervju će govoriti kako se Mastercard nosio s krizom izazvanom COVID-om te kako su motivirali i vodili timove kroz pandemiju. Amy Rodgers, Dirk Aarts i Sebastian Stępak samo su neki od cijenjenih stručnjaka koji će također sudjelovati u raspravama i radionicama.
U sklopu festivala, održat će se i Young Drummers natjecanje u sklopu kojega mladi mogu iskušati svoje vještine i sudjelovati na tradicionalnom natjecanju te privući pozornost iskusnih profesionalaca diljem svijeta. Proglašenje pobjednika održat će se na samom kraju festivala, a nagrade će dodijeliti Ana Savšek i Suvi Lähde.
Cilj Golden Drum festivala je nastaviti nadahnjivati i osnaživati kreativno razmišljanje i poticati samorefleksiju. Radionice, intervjui, okrugli stolovi, razgovori i prezentacije održavat će se kroz sva tri dana festivala. Već desetljećima, Golden Drum je mjesto gdje se okupljaju kreativne, marketinške i oglašivačke profesionalne europske zajednice.
Festival je ove godine koncipiran kao online live event, a ulaznice za sva tri dana su besplatne i dostupne putem logina na web stranici Golden Druma.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden Drum