Golden Drum festival poziva mlade kreativce da sudjeluju u natjecanju za glavnu nagradu od 5.000,00 eura
Slovenska oglašivačka komora, organizator dvadesetog Golden Drum fesitvala, u partnerstvu sa Publicis grupom i DDB mrežom pripremio je dva specijalna Off Drum natječaja za sudionike do 30 godina. Rok za prijavu za Publicis Drum Award je 17. rujan 2013., dok se za nagradu Beat the Drum for Change zainteresirani mogu prijaviti do 16. rujna 2013. godine.
Publicis Drum Award – 5.000 eura za najkreativniji tim
Mladi kreativci, ispod 30 godina starosti, koji se prijave za sudjelovanje na Golden Drum Festivalu do 17. rujna 2013., imaju mogućnost besplatne prijave za Publicis Drum Award te postati dio jednog od pet međunarodnih timova. Timovi sastavljeni od najboljih europskih mladih talenata savjetovat će kreativni direktori iz Publicis grupe i natjecat će se za glavnu nagradu od 5.000 eura.*
Natjecateljske timove činit će pojedinci različitih profila: stručnjaci za odnose s javnošću, dizajneri, stručnjaci za digitalno oglašavanje, voditelji projekata, itd. Njihov zadatak je osmisliti marketinšku kampanju u samo tri dana i predstaviti ostalim sudionicima Golden Drumu festivala u Portorožu. Žiri u kojem se nalaze izvršna direktorica festivala Barbara Krajnc, Dan O’Donoghue, Tomasz Pawlikowski i Mitja Petrovič (svi iz Publicis grupe) pomoći će timovima savjetima i smjernicama te proglasiti pobjednika na zadnjem danu festivala. Imena prošlogodišnjih pobjednika i upute za prijavu mogu se pronaći na http://www.goldendrum.com/competition/off-drum/publicis-drum-award-2013/. Broj prijava je ograničen.
Beat the Drum for Change
U Golden Drumu vjerujemo kako se u našem poslu ukazuje mnogo prilika za promijeniti stvari na bolje i upravo smo zbog toga sklopili partnerstvo s DDB mrežom iz Budimpešte. DDB je uvjeren kako pronicljiva ideja ima moć potaknuti ljude, promijeniti njihovo ponašanje i, kao rezultat, oblikovati naše društvo. Dugi niz godina DDB nastoji istaknuti kako samo 3 % žena radi na izvršnim pozicijama u američkoj kreativnoj industriji i upravo zato se u San Franciscu svake godine održava The 3% Conference.
Najbolje rješenje za plakat, prijavljen na natječaj Beat the Drum for Change do 16 rujna 2013., na temu „Napravite mjesta za cure“ (Make space for the girls) dobit će ulaznicu za The 3% Conference (16. – 17. listopada 2013.) te plaćeni smještaj i put do San Francisca. Osvajačima drugog i trećeg mjesta pripast će besplatno sudjelovanje na Golden Drum Festivalu 2014. Upute za prijavu i dodatna objašnjenja mogu se pronaći na http://www.goldendrum.com/competition/off-drum/beat-the-drum-for-change/.
*Iznos nagrade (5.000 eura) izražen je u bruto vrijednosti. Nagrada podliježe oporezivanju u skladu sa slovenskim zakonodavstvom te će tako odgovarajući porez na dohodak biti odbijen.
Oznake: PR nagrade, Golden Drum, marketing nagrade