Google Engage za agencije – prvi službeni Googleov događaj u Hrvatskoj

Ukoliko ste imali ikakvih sumnji hoće li Google organizirati nezaboravnu konferenciju o kojoj ćemo još dugo pričati – možemo vam iz prve ruke reći da je Google u potpunosti nadmašio naša očekivanja. Za početak – izložbeni prostor Lauba je predivan – spoj stare tvornice i interijera uređenog u unikatnom Google stilu nikoga nije ostavio ravnodušnim. Na samom ulazu dobili smo Google Plus One kupone s kojima smo se natjecali za novi Samsung Galaxy tab. Uz kupone – naša lica su završila u krugovima na zidu, te nas je svatko mogao uskenirati i pronaći na Google Plus Servisu. Podjednako zabavno bilo je i sa stolnim nogometom, te aparatom za hvatanje malih plišanih Androida, što nam (iako smo se potrudili) – nije pošlo za rukom. Google nas je počastio sa mnoštvo novih spoznaja i izuzetno kvalitetnih informacija o stanju tržišta i razvoju tehnologija, vaučerima u iznosu od 500 kuna, besplatnim polaganjem certifikacijskog ispita za Google AdWords koji inače košta 50 dolara. Jesmo li spomenuli da smo imali priliku testirati googleov Chromebook? Sve u svemu – ugodan interijer i atmosfera, jako puno ljudi (300 ljudi iz 200 agencija) – sve na Google razini.

Konferencija je krenula uvodom u kojem se ukratko dotaknuo razvoj internet i online marketinškog tržišta, a od najzanimljivijih podataka izdvojili bi:

  • Hrvatska u razvoju online tržišta kasni otprilike 3 godine za svjetskim trendovima
  • U Hrvatskoj samo 8 milijuna eura od 200 milijuna eura marketinškog tržišta otpada na online marketing
  • Trendovi rasta online oglašavanja su pozitivni i rastući u svakom segmentu
  • U Hrvatskoj 19.9% korisnika interneta kupuje online
  • Čak 50% online potrošača gugla i istražuje proizvode prije kupnje, dok to radi 40% offline istraživača
  • Za PR je najzanimljiviji podatak bilo istraživanje provedeno u susjednoj Sloveniji, koje je pokazalo da iako samo 5% budžeta odlazi na online oglašavanje – Slovenci 29% medijskog prostora konzumiraju upravo online.

U nastavku se govorilo o programu Google Engagea za agencije koji agencijama nudi:

  • Edukaciju – pomoć u svladavanju Googleovih proizvoda za oglašavanje.
  • Poticaje – kupone su potpuno besplatni i mogu se upotrijebiti za privlačenje novih klijenata, izgradnju odanosti postojećih klijenata ili za kontaktiranje starih klijenata.
  • Alate za prodaju i marketing – Google vam pruža profesionalne alate za marketing, kao što su studije slučajeva, kojima ćete klijente lakše uvjeriti u vrijednost programa AdWords.
  • Podršku za Google certificiranje – kuponi za obuku i ispite za Certifikacijski program za Google AdWords koji će vam pomoći da besplatno postanete Google kvalificirani partner i omogućiti da potencijalnim klijentima ponudite stručnost u oglašavanju putem Googlea.

U konačnici govorilo se o Googleovim alatima, metodama korištenja i budućim Google uslugama:

  • Povratu investicije i novaca uloženog u Google AdWords oglašavanje
  • Korištenju MCC (My Client center) i MDS (management defined spend), konverzijama, leadovima, CPA (cost per acquisition)…
  • Prikazane su konkretne case studije koje su pokazivale rast agencija i po 700% nakon usvajanja gogle adwords programa
  • Od istaknutijih projekata u razvoju, prikazani su projekti google glasses i google wallet
Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3