Hauska, Manjgura i Madison uljepšavat će imidž Ine
Naftna kompanija INA angažirala je tri agencije za odnose s javnošću –Hauska&Partner, Madison i Manjguru koje će u nadolazećem razdoblju brinuti o imidžu kompanije, obavještavati javnost o modernizaciji rafinerija u Sisku i Rijeci te komunicirati u kriznim situacijama.
Nedugo nakon objavljivanja rezultata natječaja, počele se kružiti priče kako angažiranjem hrvatskih PR agencija mađarski MOL, inače suvlasnik Ine,nastoji popraviti svoj imidž uslijed krizne situacije nastale otkrivanjem malverzacija u procesu privatizacije Ine u kojoj se čelnike MOL-a sumnjiči da su kupili većinska vlasnička prava nad Inom podmićivanjem tadašnjeg hrvatskog premijera Ive Sanadera sa 10 milijuna eura.
Glasnogovornica Ine Žana Goić, glasnogovornik MOL-a Domokos Szollar kao i odgovorne osobe u angažiranim PR kompanijama takve su i slične tvrdnje i napise opovrgnuli. Glasnogovornik MOL-a Szollar pritom je izjavio da je „Cijeli slučaj u domeni pravosuđa pa bi eventualno imalo smisla angažirati odvjetnika“ potvrdivši da nemaju potpisan ugovor s nijednom od navedenih PR kompanija.
U prilog tvrdnji da Inino angažiranje PR agencija nije očajnički pokušaj“gašenja vatre“ ili (još gore) potrebe spin-anja u trenucima kada MOL-u „gori pod nogama“, ide i činjenica da je Ina još u veljači pozvala sedam PR kompanija na natječaj. Ugovori s ove tri agencije potpisani su na sedam mjeseci (do kraja tekuće godine) nakon čega će u Ini donijeti odluku o eventualnom produljenju ugovora.
Tvrtka Hauska&Partner bit će zadužena za popravljanje imidža kompanije i društveno odgovorno poslovanje, tvrtka Madison za komunikaciju vezanu uz rafinerije u Sisku i Rijeci (koja je inače svoj prvi zadatak već odradila uslijed incidenta u sisačkoj rafineriji) , a Manjgura za komuniciranje u kriznim situacijama.
Angažiranje čak tri PR agencije koje će u nadolazećem razdoblju brinuti o odnosima s javnošću naše najveće naftne kompanije nimalo ne čudi, s obzirom na to da za velike kompanije, a osobito naftne, uobičajeno angažiranje nekoliko agencija za odnose s javnošću.
„Ina nije prodaja parfema ili gaćica te je potrebno duboko poznavanje kompanije, slijedom čega PR agencije svakako čeka velik posao.“, komentirali su u Ini.
Izvor: Business.hr
Oznake: Odnosi s medijima, Krizno komuniciranje, Odnosi s javnošću
Pročitajte i…