Infografika – Evolucija stručnjaka za odnose s javnošću
Svijet se uveliko promijenio u posljednjih nekoliko stotina godina, a tako i pristup određenim strukama. Predsjednik uprave Google-a Eric Schmidt dobro je primijetio jednom prilikom kako je danas samo dva dana potrebno za stvaranje sveukupne količine informacija s kojima smo bili upoznati do 2003. godine. Upravo je baratanje pravim informacijama u pravo vrijeme esencijalno za svakog iole ozbiljnog stručnjaka za odnose s javnošću.
U okolini koju karakterizira rastući broj sadržaja i društvenih medija savjetnici za odnose s javnošću morali su brzo evoluirati i naći način kako spojiti kreativnost s novim tehnologijama. Krajnji cilj je, naravno, uvijek isti, a taj je da se upravo vaša poruka istakne iz šume sličnih ideja.
Usprkos nekim razmišljanjima, odnose s javnošću kao struku ne možemo isključivo promatrati kao produkt modernog doba. Infografika koju vam donosimo pokazuje da njezinu evoluciju možemo početi pratiti unazad 2 000 godina i vremena Gaja Julija Cezara. Naime, Cezar je još onda koristio svoju ratnu autobiografiju pod naslovom “Komentari o Galskom ratu” kako bi uvjerio Rimljane da je upravo on najbolji izbor za sljedećeg rimskog cara i na taj način dodatno osnažio komunikacijski aspekt vlastite političke promocije.
Prikaz koji slijedi uključuje sve važne povijesne ličnosti koje su doprinijele evoluciji ove struke, a završava s kim drugim nego s Mark Zuckerbergom čija je društvena mreža Facebook otvorila PR-ovcima neke potpuno nove mogućnosti za pristupanje javnosti.
Oznake: Odnosi s javnošću, društvene mreže, Društveni mediji, infografika