Izbori 2011. Stav oko svega, ali obraćajte se svojim biračima
O tome što je politički marketing i kako će izgledati izbori 2011 u Hrvatskoj, u emisiji Otvoreno od četvrtka 22.09.2011, razgovarali su Krešimir Macan, Ankica Mamić, Slaven Letica i Boris Malešević. Pod vodstvom Hloverke Novak-Srzić, sudionici su raspravljali o pravilima „igre“ u političkoj kampanji te o alatima kojima se služe stručnjaci za politički marketing u obavljanju svog posla.
Političari trebaju govoriti istinu i nikako se lažno ne prezentirati. Ukoliko to ne poštuju dogodi im se nešto što je vrlo slikovito opisano na fotografiji u nastavku:
Ovdje pročitajte ostale tekstove o predstojećim izborima.
Oznake: Krešimir Macan, politička komunikacija, izborna kampanja, politički marketing, Kukuriku koalicija, parlamentarni izbori u Hrvatskoj
Pročitajte i…
-
Manjgurin semafor za lokalne izbore 2025.: Ključne utrke, poznata imena i nova lica
-
Transformacija malog grada kroz dva mandata Ane Kučić: Nekad smo zaostajali u fondovima, danas imamo 38 milijuna razloga za ponos
-
Davor Bernardić: Možemo se poziva na to da možda nisu sposobni, ali su barem pošteni. E pa nisu ni pošteni