Kad neće Vlada, hoće gradonačelnik
Ove godine izostala je sustavna nacionalna kampanja poticanja birača da izađu na predstojeće lokalne izbore. Kao da svima odgovara apatija i loša izlaznost. Pred neki dan je premijer čak izrijekom pozvao birače da ne izađu na izbore: “Oni koji žele glasovati za Bandića i Milanovića ili Kregara taj dan mogu ostati doma”. Ni Gong nije pokrenuo GOTV (Get Out To Vote ) kampanju, ili ju barem ja nisam zamijetio, vjerojatno zbog smanjenog priliva sredstava.
GOTV kampanje u načelu rade stranke, zato se i nazivaju Get Out the Vote. Ne treba posebno naglašavati da bi i institucijama demokratske države sudjelovanje građana na izborima trebalo biti od velikog interesa pa zbog toga i one, na razne načine, potiču izlazak na izbore. To bi dakle trebalo raditi Državno izborno povjerenstvo – suvišno je reći da ne radi. Naša najjača motivacijska kampanja bila je 2000. godine Zaokružilica koju je provodila nevladina udruga Glas 99.
I dok očekujemo prosvjedni izlazak birača u Osjeku i prosvjedni neizlazak birača u Oroslavlju, što je s drugim gradovima u Hrvatskoj? Svi kandidati će, vjerojatno u petak na zadnji dan kampanje, svatko pozvati svoje birače da izađu i glasaju za njih. Sustavne akcije pozivanja svih birača, za sada nema osim u Puli. Moramo čestitati Borisu Miletiću, gradonačelniku Pule, koji se odlučio na neuobičajeni potez u kampanji originalnog naziva: „Imaš prekrasan glas, iskoristi ga“ – on potiče sugrađane da izađu na izbore, međutim paralelno radi ono što država ne radi, motivira ljude da sudjeluju u političkim procesima što je pozitivno per se.
Evo što o tome kažu na stranicama http://borismiletic.com
PULA – Pulski gradonačelnik Boris Miletić i kandidat za gradonačelnika Pule na lokalnim izborima 2009., prvi u Hrvatskoj pokrenuo je posebnu kampanju kako bi motivirao birače za izlazak na glasanje u nedjelju 17. svibnja.
Slogan kampanje je „Imaš prekrasan glas, iskoristi ga“.
Ovu vrstu kampanje inače provode državne institucije, no kako je to ove godine u nas izostalo, pulski gradonačelnik odlučio se na nadasve inovativan način potaknuti svoje sugrađane da iskoriste svoje biračko pravo i glasuju na izborima 17. svibnja.
Kampanja kreće u subotu 9. svibnja i traje do kraja predizborne kampanje.
Svi građani Pule bit će upoznati s kampanjom „Imaš prekrasan glas, iskoristi ga “, putem tiskanih medija, radijskih postaja, putem plakata i flyera koje će distribuirati mladići i djevojke na rolama po cijeloj Puli.
AJMOOOOOOOO PULAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Na stranicama Borisa Miletića su još dva zanimljiva promotivna plakata iz ove akcije te radijski jinglovi.
Kliknite na link na kraju za više tekstova na temu lokalni izbori.
Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.
↑ Kliknite ako želite rotator i na Vašim stranicama
Oznake: izborna kampanja, lokalni izbori-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja
-
IPRA GWA: Manjguri dodijeljen svjetski PR oskar Trophy plate