Kako dobra online reputacija može donijeti besplatnu večeru u hotelu
Ako ste na Twitteru onda ste sigurno čuli za razne alat za praćenje vaše online reputacije. Dobro ste čuli, jer danas više nije samo važno imate li profile na raznim mrežama, nego se gleda i kakav utjecaj imate preko tih mreža.
Naravno da svi žele u nečemu biti zapaženi, pogotovo kada vam nekakav algoritam daje rezultat da ste vi stvarno utjecajna osoba na društvenim mrežama, a zapravo ni sami ne znate na koga utječete ni po čemu ste vi to posebni?
Kako onda postati utjecajan?
Prvo, tri savjeta koje ekipa iz Klouta nudi svojim članovima kako povećati svoju reputaciju:
- Stvarati ili postavljati sadržaj koji je zanimljiv i koji će se dijeliti, u početku se može eksperimentirati sa različitim temama da se upozna publika i vidi što se najviše dijeli.
- Poticati rasprave. Nakon što se postavi sadržaj, ne treba nestati već pratiti što se oko sadržaja razvija, pa odgovarati na pitanja, davati savjete.
- Registrirati se na mreže. Što ste na više mreža povezani alat za praćenje utjecaja vas više prati i daje bolju sveukupnu sliku.
Može li se dobiti bolji smještaj u hotelu?
Kada su te analize utjecaja korisnika započele, nije se zapravo znalo čemu to sve vodi osim da korisniku služe da diže svoj ego i postane opsjednut rezultatima koje takvi alati donose, a sigurno je bilo takvih. No, da bude i konkretnijih dobitaka pobrinuo se The Palms hotel u Las Vegasu. Tako, ako netko ima dobar Klout rezultat dobit će bolji smještaj u tom hotelu, jedina dužnost je da pošalje tweet prema svojoj zajednici odnosno da utječe na nju.
Klout u ovom slučaju odredi tko je potencijalni ambasador branda. Potencijalni korisnici usluga hotela koriste društvene mreže i pričaju o hotelskoj usluzi, povećavajući visibility i pozitivan imidž hotela. Kako i na web stranici Klouta piše: ”Nađite i angažirajte one utjecajne korisnike i oni mogu postati ambasadori vašeg brenda”.
Zanimljiv je i program Social rewords hotela The Palms koji se brine da njihovi gosti za svaki tweet dobiju bodove.
Pravila za Twitter komunikaciju preko koje mogu sakupljati bodove idu ovako:
- Podijeli posebne akcije hotela sa svojim prijateljima i dobiješ 10 bodova
- Za svaku ponudu koju tvoj prijatelj iskoristi dobiješ 250 bodova
- Skupiš određeni broj bodova i dobiješ besplatni smještaj, večeru, piće…
Tu dolazi taj društveni utjecaj, što te više ljudi doživi ti na kraju imaš koristi, možeš jeftinije iskoristiti ponude i uživati u svom utjecaju.
Provjerite utjecaj na Twitteru, Facebooku i Linkedinu preko Klouta, možda ćemo ubrzo i u našim hotelima imati ovakve ponude. 🙂
Oznake: društvene mreže, upravljanje on line reputacijom, online reputation management