Kako je TikTok zavladao nogometnim terenima
Osim što će ovo biti potpuno drugačije Europsko prvenstvo zbog trenutne COVID-19 krize, UEFA se uz to odlučila za jedno potpuno novo partnerstvo. Naime, po prvi put u povijesti je neka društvena mreža postala sponzor UEFA Europskog prvenstva. Cilj ovog potpuno novog partnerstva je učiniti TikTok vodećom društvenom mrežom za ljubitelje nogometa.
U sklopu partnerstva bit će organiziran i posebni koncert na kojem će nastupiti poznati britanski pjevač Ed Sheeran. Ed će na koncertu otpjevati i svoju novu pjesmu, tako da brojni fanovi s nestrpljenjem očekuju pratiti koncert preko svoje TikTok aplikacije.
No, mnogi se pitaju što je dovelo do ovog pomalo neobičnog partnerstva i kako je TikTok u tako kratkom vremenu postao toliko utjecajna društvena mreža?
TikTok je aplikacija koja je nastala 2018. nakon čega se brzo i sigurno popela na vrh ljestvice društvenih mreža. Na početku 2021. TikTok je imao preko milijardu aktivnih korisnika.
Kreatori videa imaju na raspolaganju razne alate, uključujući razne filtere kao i mogućnost pretraživanja zvukova koji će se koristiti kao zvučni zapis. Korisnike se također potiče na interakciju s drugim korisnicima putem filmova “odgovora” ili “dueta”, u kojima korisnici mogu duplicirati filmove i pridružiti se raspravama.
Zbog velikog broja korisnika preko aplikacije nastale su takozvane „TikTok zvijezde“ odnosno kreatori čiji videozapisi imaju velik broj pregleda i oznaka sviđa mi se. Te, su mnoge od tih „TikTok zvijezda“ odlučili preuzeti snimanje TikTok videa kao stalan posao. Neke od najvećih zvijezdi su Charli D’Amelio, sa 117.3 milijuna pratitelja, Addison Rae s 81 milijuna pratitelja, Bella Poarch s 72.2 milijuna pratitelja te mnogi drugi. U Hrvatskoj se također sve više pojavljuju tiktokeri koji prikupljaju velik broj pratitelja. Neki od najpoznatijih su Mirta Mirel sa 5,9 milijuna pratitelja, Dario Marač s 526 tisuća pratitelja, te Ana Nicole Vrdoljak s 267 tisuća pratitelja. Uz to 24sata navodi još nekoliko važnih domaćih TikTok kreatora poput: Petre Dimić, Ele Jerković, Rafthechild-a, te Brune Lukića.
Mnogi smatraju da su upravo COVID-19 kriza, te česte karantene dodatan razlog uspjeha TikToka. Naime, budući da je ljudi sve rjeđe viđaju i manje druže, mnogi koriste upravo TikTok kao vrstu povezivanja s okolinom i način zabave.
TikTok je potpuno besplatna aplikacija, te je jednostavno snimiti video na TikTok-u, ne samo zbog alata koje nudi, već i zbog brojnih razloga i poticaja koje nudi. Možete birati između širokog spektra zvukova, počevši od isječaka popularnih pjesama do kratkih ulomaka iz TV emisija, YouTube videozapisa i drugih TikTokova. Možete sudjelovati u odvažnosti, sudjelovati u plesnom Memu ili ispričati vic. TikTok je aplikacija za izradu i dijeljenje videozapisa. Videozapisi su poput priče na Snapchatu ili Instagramu, ali pregledavate ih pomicanjem prema gore i dolje, poput feeda, umjesto da tapkate ili prevlačite u stranu.
Oznake: nogomet
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
- Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
- Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja