Kako oblikovati izvrsne postove na društvenim platformama?

Svi bismo željeli biti gospodarima čarobne formule za kreiranje postova ili tweetova koji bi se svidjeli našim fanovima i koje bi pratile tisuće istih. Nažalost, takvo što ne postoji. Naime, svaka društvena mreža djeluje na drugačiji način, kao što svi ljubitelji određenog brenda imaju svoj osobni ukus i preferencije.

media-998990_1920

Iako ne postoji opće provjerena formula za uspjeh, autor ovoga članka nudi Vam svojevrsni “vodič” koji može unaprijediti vještinu pisanja i ažuriranja poruka i postova u sklopu društvenih medija.

Stvoriti kvalitetnu i kreativnu objavu, danas je puno više od pročitati nekoliko natuknica, ali ovdje Vam prenosimo najvažnije savjete:

Instagram:

  • Koristite emotikone i hashtagove. Instagram jako voli emotikone, a s hashtagovima nemojte pretjerati. Pomiješajte nekoliko popularnih s nekoliko specifičnih hashtagova i držite se te kombinacije.
  • Razlomite tekst. Velike tekstove je teško i dosadno čitati, radije razlomite dugačak tekst u nekoliko manjih odlomaka.

Pinterest:

  • Pišite formalnijim tonom. Ne treba pretjerati s profesionalnim i formalnim tonom, ali slengu i akronimima nije mjesto na Pinterestu.
  • Hashtagovi nisu obavezni. Pinterest i dalje prikazuje rezultate koji imaju ključnu riječ, tako da hashtagovi nisu obavezni, ali su korisni.

Facebook:

  • Kombinirajte sadržaj. Iako je video best performing sadržaj na Facebooku, najbolje ih je kombinirati sa slikama, infografikom, tekstom, blog postovima i drugim sadržajem.
  • Završite objavu pitanjem. Ljudi obožavaju davati svoje mišljenje i povratne informacije na društvenim mrežama, pa je ovo odličan način da povećate engagement.

Twitter:

  • Pametan izbor riječi. Twitter dopušta samo 280 znakova po objavi. Koristite ih pametno kako bi se najbolje izjasnili i najvažnije informacije stavite na početak objave.
  • Vrijeme je bitno. Požurite s objavljivanjem, ne želite biti zadnji koji su podijelili staru, jučerašnju vijest.

LinkedIn:

  • Dulje objave dobro prolaze. Na LinkedInu se ne trebate ustručavati objaviti veći tekst, ali pripazite da bude kvalitetan, zanimljiv i da zadrži korisnika da pročita objavu do kraja.
  • Brendirajte svoj sadržaj. Korisnici LinkedIna vole dijeliti tuđe objave, pa nekako označite sadržaj koji objavljujete kako biste dobili zasluge.

Za kraj nam je ostao, danas nezaobilazni, TikTok:

  • Objavljujte barem jednom dnevno. TikTok je mreža na kojoj svaki video može postati viralan, neovisno o broju pratitelja. Ali zato treba objavljivati što češće, čak i nekoliko puta dnevno.
  • Budite u toku s TikTok trendovima. Trending hashtagovi se konstantno mijenjaju tako da treba biti u toku i pratiti sve najnovije trendove. Ako tiktokeri pretražuju hashtag koji ste iskoristili, lako mogu naići na vaš video.

 

Oznake: ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3