Kako urediti Facebook Timeline – pet početnih koraka
Pokušavate izbjeći prelazak na Timeline? Imamo lošu vijest - od 30. ožujka svi Facebook profili i fan stranice će se automatski prebaciti na Timeline.
Većina korisnika Facebooka nije oduševljena Timelineom. Naime, prije dva mjeseca sigurnosna kompanija Sophos Security provela je veliku anketu među korisnicima. Preko 51 posto navodi kako ih muče promjene koje će nastupiti, a čak 32,36 posto odgovorilo je kako “uopće nema pojma zašto su još uvijek na Facebooku”. Međutim teško je vjerovati da će toliki broj korisnika napustiti Facebook, uostalom dobili smo dovoljno vremena da se igramo, prilagodimo i optimitiziramo stranicu. Donosimo pet savjeta kako ovaj prelazak učiniti što bržim i bezbolnijim.
- Cover slika – je veličine 851 x 315 piksela. Naravno Facebook misli i na nas, stoga slika ne treba biti točne veličine – premalu će sam prilagoditi, a preveliku možete po želji centrirati. Cover slika daje vizualni identitet vašem Facebook profilu ili stranici.
- Profil fotografija – je dimenzija 180 x 180 piksela i ona se vidi kada stavite post na nečiji profil ili komentirate. Predlažemo da stavite vašu sliku ili logo brenda.
- Zabavite se kreirajući interakciju između cover i profil slike. Evo par kreativnih primjera profila:
- Ispod cover slike nalaze se četiri prozora. U prvom prozorčiću se nalaze slike dok ostala tri možete personalizirati te dodati još osam drugih. Kroz ove prozorčiće će fanovi ili prijatelji putovati kroz vašu Facebook stranicu.
- Vrlo bitan dio. Na Timelineu se lakše kontroliraju objave. Naime, ako želite priču naglasiti dovoljno je da označite pin, odnosno pinnate i ona će se sedam dana nalaziti u lijevom kutu na vrhu Timelinea. Ako pak želite naglasiti neki post, stavite pod highlight i post će se razvući preko horizontalne širine Timelinea. Starim postovima koji su još uvijek aktualni, promijenite datum i automatski će se podići na vrh Timelinea.
Novi dizajn Facebook stranica je potvrdio da slika govori više od tisuću riječi. Timeline je infografika Facebook profila ili Fan stranice. Stoga nemojte biti lijeni i proučite kakva će biti vaša stranica jer time Facebook postaje korisniji i zabavniji. 🙂
Originalni članak je objavljen 29. ožujka 2012.
Oznake: Facebook, infografika, Mediji, društvene mrežePročitajte i…