Koji čitač posjetnica koristiti? Isprobali smo četiri i izabrali favorita
Primjenom novih aplikacija koje skeniraju poslovne posjetnice, papirnate vizitke postale su „old school“, a organizacija poslovnih kontakata je olakšana. U moru aplikacija koje su osmišljene s ciljem smanjenja uredske administracije, valja istaknuti aplikacije za skeniranje papirnatih posjetnica i QR kodova. Kako funkcioniraju i jesu li one zaista alat koji će zamijeniti ručno unošenje podataka? Kako bismo na to odgovorili, probali smo četiri takve aplikacije i pronašli favorita.
BizConnect
Aplikacija BizConnect je jednostavna i pregledna. Nakon prijave, dobivamo svoj digitalni profil, odnosno posjetnicu koju možemo vrlo jednostavno dijeliti s drugima putem QR koda ili putem drugih aplikacija.
Klikom na ”Skeniraj” pružaju se opcije za skeniranje pojedinačne kartice (prednje i stražnje strane), QR koda ili skeniranje u paketu više vizitki odjednom. Kad se kartica skenira, kontakt podaci prolaze kroz proces verifikacije, koja može potrajati i do nekoliko minuta. Nakon što kontakt prođe verifikaciju, odlazi u pretinac s kontaktima unutar aplikacije. Svidjelo nam se to što se klikom na ”spremi kontakt”, on sa svim skeniranim informacijama sprema na naš mobilni uređaj i u ostale kontakte. Odlična vijest je to što skener kartica hvata hrvatsku abecedu i naše interpunkcijske znakove.
Svi podatci spremljeni u aplikaciji mogu biti podijeljeni putem WhatsAppa, Vibera, Instagrama, Facebooka, Tik Toka, Gmaila. U BizConnect aplikaciji vizitke se mogu slagati po abecednom redu, po mjestu poslovanja ili po vremenskoj varijabli kad smo dodali koji kontakt.
Aplikacija je posebno zgodna za veće kompanije, jer pruža mogućnost stvaranja tima, čiji članovi potom mogu dijeliti kontakte međusobno i tako uštediti vrijeme. Osim toga, dodatna je prednost i mogućnost izvoza skeniranih podataka pa ih je moguće preuzeti u obliku Excela, Google dokumenata, Outlooku, kontaktima na mobitelu, HubSpotu, PDF-u, Pipedriveu, Salesforceu te Zapieru.
Potrebno je reći da je sama aplikacija brza, pregledna te ima dodatne opcije za zapisivanje bilješki i podsjetnika koji su vezani uz kontakte. Aplikacija nam također nudi interno dopisivanje. Treba napomenuti da besplatna verzija ima ograničen broj dnevnih skeniranja – do 50.
Covve – Business Card Scanner
Sljedeća aplikacija na redu je Covve koja je također izrazito user friendly. Osim što skenira poslovne vizitke, Covve funkcionira kao podsjetnik na radne zadatke i obveze. Uz to, daje grafički prikaz odrađenih podsjetnika kao i koliko smo interakcija imali s drugima te koliko novih kontakata imamo kreiranih u posljednje vrijeme.
Sve spremljene kontakte možemo izravno u aplikaciji nazvati, poslati im poruku ili e-mail. Ipak, lošija strana Covve-a je to što za razliku od BizConnecta, kontakt podatke ne sprema na mobilni uređaj. Skener kartica hvata hrvatsku abecedu i naše interpunkcijske znakove. Možemo zaključiti da je sama aplikacija brza i jako korisna onima koji trebaju podsjetnik kada koji poziv treba obaviti. Ipak, treba napomenuti da ova aplikacija nudi samo 14 dana besplatnog, probnog korištenja, a inače joj je cijena 4,58 eura mjesečno (ili 54,99 eura godišnje).
HiHelo
Aplikacija HiHelo također učitava poslovne kartice i vizitke, ali prije svega pruža dodatnu personalizaciju prilikom izrade digitalne vizitke. Pritom je moguć odabir različitih stilova i dizajna, a smatramo posebno korisnim to što je moguće kreirati vlastitu vizitku ovisno o njenoj funkciji. Dakle, fotografije i tekst na vizitki možemo prilagoditi različitim potrebama, bio to posao, networking ili širenje osobnih kontakata. Aplikacija pruža brzo i jednostavno dijeljenje putem zgodne funkcije koja nam se posebno svidjela – podaci se prenesu prislanjanjem jednog mobitela na drugi. Podaci se nakon skeniranja ili dijeljenja, spremaju pod kontakte aplikacije, a izravno im se može pristupiti pozivima i porukama.
Valja spomenuti i još jednu prednost HiHelo-a, desktop verzija koja omogućuje izradu virtualnog potpisa. Ipak, loša je strana to što besplatna verzija dopušta samo 5 skeniranja mjesečno.
Haystack
Najjednostavnija te najbrža aplikacija za skeniranje poslovnih kartica je Haystack. Na sučelju sadrži sve poslovne kartice koje mogu biti poredane po abecedi, osobnom imenu, poduzeću ili po vremenu kada su kontakti dodani. S ovom aplikacijom dolazimo do najjednostavnijeg pregleda svih podataka koji bi nam mogli zatrebati. Kontakt se može nazvati direktno iz aplikacije ali može se i spremiti u imenik mobilnog uređaja. Kontakti su lako djeljivi i pregledni, a čak se i adresi može pristupiti odmah iz aplikacije – čim se pritisne, otvorit će se na karti. Aplikacija podržava hrvatski jezik i interpunkcijske znakove. Moramo istaknuti da je Haystack u potpunosti besplatan te je ujedno i naš favorit u izboru aplikacije najpogodnije za upravljanje kontaktima u komunikacijama, ali i poslu općenito.
Uz pomoć ovih alata, olakšano upravljamo kontaktima i više se ne brinemo oko spremanja vizitki iz jednog džepa u drugi. Budućnost je pokucala na vrata, a mi smo se uvjerili koliko je jednostavno koristiti ove moderne aplikacije, koje funkcioniraju kao poboljšana verzija papirnatih vizitki. Preporučujemo da im date šansu i uvjerite se kako neke sitnice mogu značajno poboljšati vaš svakodnevni rad.
Oznake: digitalni alati, aplikacije, kontaktiPročitajte i…