Krešimir Macan za 24sata: Negativna kampanja udara iznad pojasa, a prljava malo niže
Krešimir Macan svakog dana komentira predsjedničke izbore za 24sata u kolumni Izborni inženjering.
Zašto izbori ne mogu proći bez negativne kampanje? Zato što se pravi frajeri uvijek potuku za voljenu ženu. I pauni satima neumorno šire “lepeze” pa se počupaju. Velika je razlika između negativne i prljave kampanje. Negativna je ona iznad pojasa, po nepisanim pravilima gospodskih dvoboja. U prljavoj se udara i niže. Machiavelli je rekao da cilj opravdava sredstvo. A u Bibliji je i davno prije zapisano ”tko se mača laća, od njega pogiba”.
Nikad, dakle, niste sigurni u ishod – ili ćete završiti kao pobjednik sa štitom i vaši će potezi biti genijalni i pobjednički. Ili će vas iznijeti na štitu i pričati o tome kako ste se prljavo borili i izgubili. Na takvu se kampanju mora odgovoriti jer gađa u vašu Ahilovu petu. To je dobro osjetio Tonino Picula, koji je izbore u Velikoj Gorici izgubio jer je ignorirao vrhunsku negativnu kampanju Dražena Barišića.
Kako god bilo, cilj negativne i prljave kampanje je skrenuti protivnika od zacrtanog cilja. Omesti ga i natjerati da se bavi nečim što nije planirao. Tko u tome uspije, jako je blizu izbornoj pobjedi.
Klikom na link potražite sve što smo dosad napisali na temu predsjednički izbori, a više najnovijih vijesti potražite na portalu http://predsjednicki-izbori.com/.
Oznake: izborni inženjering, predsjednički izbori, negativna kampanja
-
Tomislav Šuta: “Vrijeme je za promjene u Splitu – grad mora napredovati!”
-
Novo istraživanje Ipsosa: Čak 57 posto HDZ-ovaca krivi i Milanovića i Plenkovića za tvrdu kohabitaciju, a većina se slaže da bi trebali početi surađivati
-
Političarke nove generacije uvjerene u uspjeh: “Od kada ankete pokazuju moju pobjedu, krenuli su napadi!”