Krešimir Macan za 24sata: Primorac zna kako iskoristiti televiziju da se dobiju izbori
Krešimir Macan svakog dana komentira predsjedničke izbore za 24sata u kolumni Izborni inženjering.
Slušam komentare kandidata koji nisu zadovoljni medijskim praćenjem izbora, kao da su mediji krivi što oni nisu zanimljivi? Što bi nas sa svih ekrana i stranica trebali besplatno zasipati umotvorinama i genijalnostima koje, evo zbog lošeg praćenja medija, nikako da dođu do ljudi? Društvo, vi imate problem, a ne mediji. Već sam napisao, ovo nije pješčanik, ovo je prava bitka. U koju ulazite ako imate generale, časnike, pješadiju i puno, puno municije. Nema razlike. Povlačiš oružje ili provociraš bitku ako si spreman nositi se s posljedicama. Inače nemoj uopće u nju ulaziti. Jer sve se o medijima znalo i prije. I kako će pratiti i koje su zakonitosti medija danas. Zna se da u osobnoj kampanji poput predsjedničke odlučuje televizija, ostali mediji tek potvrđuju taj dojam. I to očigledno dobro zna Dragan Primorac, za čiji je skok u anketama prije svega zaslužna jaka televizijska kampanja. Tako moraš voziti i zadnjih tjedan dana, ako ne i dvostruko intenzivnije. Ako usred bitke ostanete bez municije, imate ozbiljan problem, zar ne? Nema tu tople vode, ljudi!
Klikom na link potražite sve što smo dosad napisali na temu predsjednički izbori, a više najnovijih vijesti potražite na portalu http://predsjednicki-izbori.com/.
Oznake: izborni inženjering, izborna kampanja, predsjednički izbori- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Račanova Vlada 25 godina nakon: “Najskeptičniji prema Haagu bio je Račan, najoptimističniji Bobetko”
- Lalić Hegediš: “Vučić je najbolji Šešeljev učenik, a Hrvati mu, kao ustaše, služe za skretanje pažnje”
- Akt o digitalnim uslugama (DSA) regulira fake news i dezinformacije – ključna pitanja i odgovori