Krešimir Macan za 24sata: Televizijsko biti ili ne biti
Krešimir Macan svakog dana komentira predsjedničke izbore za 24sata u kolumni Izborni inženjering.
Prva dva televizijska sučeljavanja Ive Josipovića i Milana Bandića su iza nas. I to je konačno bila prava, živa, žestoka kampanja, ono što nas može dići da izađemo na birališta u nedjelju, 10. siječnja.
Generalno su se oba kandidata u sinoćnjim televizijskim nastupima dobro obraćala svojim ciljanim publikama, ali je za konačni ishod bitno kojih ima više. Onih kojima se obraća populist Milan Bandić ili intelektualac Ivo Josipović.
Poslušajte što će komentirati vaše kolege danas na poslu ili kavi? Što su zapamtili? Jesu li u pravu kolege s Twittera koji kažu: “Vidi se da Josipović shvaća zakone, ali Bandić shvaća što ljudi žele čuti”.
I zato u predizbornim kampanjama kraljuju emocija i dojam, a ne sadržaj. Sadržaj prolazi dalje tek ako mu nešto drugo nije na putu. Htjeli ili ne, pobjednik će na kraju biti onaj kandidat koji srčanije iznese preostali dio kampanje. I pritom napravi što manje pogrešaka. Jer će se i na pogreškama graditi sljedeći potezi protivnika. A u ovom krugu o dojmu će isključivo odlučivati televizije.
Klikom na link potražite sve što smo dosad napisali na temu predsjednički izbori, a više najnovijih vijesti potražite na portalu http://predsjednicki-izbori.com/.
Oznake: izborna kampanja, predsjednički izbori, izborni inženjering-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja
-
IPRA GWA: Manjguri dodijeljen svjetski PR oskar Trophy plate