Pobjednik natječaja InspirAkcija – Kućicin dobri buvljak seli na web

Natječaj InspirAkcija, Web.Burze i 24sata, iznjedrio je pobjednika, put „od moždane stanice do Internet stranice“, koji je kao slogan pratio ovaj projekt, uspješno je prošao simpatični Boško Buvljak, točnije, projekt „Kućicin dobri buvljak“ čija je Boško maskota. Odlukom publike, od 20 polufinalista u  finale je ušlo sedam projekata, no žiri je oko pobjede Kućicine priče bio jednoglasan.

Iako se na prvi pogled priča nekima činila jednostavnom, u nešto manje od dva mjeseca, koliko je ukupno trajao natječaj, te zaključno s predstavljanjem finalista pred stručnim žirijem, pokazalo se da je put od ideje do projekta koji uistinu funkcionira, prilično trnovit. Naime, osim inovativnosti i društvene korisnosti, projekti kakve je tražila InspirAkcija morali su biti objektivno izvedivi i sa zatvorenom inicijalnom financijskom konstrukcijom. Unatoč izvrsnim zamislima, najveći izazov je postaviti projekt tako, da ne iziskuje velika ulaganja i kompleksnu logističku podršku. „Kućicinom dobrom buvljaku“ to je pošlo za rukom, a princip mu je jednostavan; imate li predmet koji vam ne treba, koji ne koristite i koji se uvijek nekako provuče kroz selekciju za otpad, jer šteta je baciti još upotrebljivo – stavite ga na buvljak, a zainteresirani kupac ne uplaćuje novac vama, već udruzi koju je sam odabrao. Još jedna dodana vrijednost ovog projekta je što, osim predmeta, možete ponuditi (i/ili kupiti) i neku uslugu, od ličenja sobe do davanja instrukcija iz matematike. Ukratko, Kućicin dobri buvljak objedinjuje kupnju, darivanje i recikliranje, uz istovremenu podršku udrugama prema izboru kupca i uz Boška Buvljaka kao zaštitno lice koje poručuje: pretvori staru kramu u dobru karmu. O dosegu projekta, što je bio jedan od kriterija u natječaju, najbolje govori činjenica da je “Kućicin dobri buvljak” na Facebooku već ostvario zavidne rezultate, i to u vrlo kratkom periodu.

Ekipi iz Web.Burze, koja iza sebe ima niz uspješnih web projekata, kao što su Coolinarika, Dnevnik, Čuvarkuća, Gamersbook i eZadar predstoji osmišljavanje i realizacija web rješenja za Boška i njegovu ekipu, dok će se 24sata pobrinuti za njegovu promociju. Direktor Web.Burze Vanja Bertalan zadovoljan je izborom pobjednika te je objasnio kako i zašto se iskreno veseli ovoj suradnji: „već tijekom predstavljanja projekta i kroz diskusiju s autorima, dragim ljudima iz udruge Druga pomoć, u glavi sam imao niz ideja koje bi mogle dodatno naglasiti svrhu i korisnost ove priče, i još ju nadograditi. Što je najbolje, slično su razmišljali i drugi članovi žirija. To je odličan osjećaj jer znaš da ćeš raditi nešto razumno, a kreativno. Kad kažem razumno, mislim na održivost projekta, što je bio jedan od osnovnih preduvjeta za pobjedu, i u njemu se Kućicin dobri buvljak odlično snašao. Općenito, napravili su jako dobar posao.“

Na natječaj InspirAkcija prvotno se prijavilo 128 projekata, a iz kuta komunikacijskih savjetnika pobjedniku trebamo čestitati i na tome što “Kućica” ima velik PR potencijal. Priča je pitka, ljudska i pristupačna, što najbolje potvrđuje promotivni film s Boškom Buvljakom u glavnoj ulozi. Bit će zanimljivo vidjeti kako će stručnjaci iz Web.Burze ovu vrijednu inicijativu preslikati na web rješenje, a o tome ćete se svakako moći informirati i na Manjgurinom blogu.

Oznake: , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3