Kud sa svim tim reklamama? Na web!!!
Kako se krizi ne nazire kraj, poslovnjaci prevrću svaku kunu prije no što je ulože u oglašavanje. Marketinški sektor vjerojatno prolazi kroz najbolnije razdoblje otkad je stao na noge u Hrvatskoj. Budžeti se smanjuju, kadrovi otpuštaju, firme zatvaraju… Kako preživjeti? Prilagoditi se novim uvjetima na tržištu!
Malo podataka koji će marketing stručnjacima dobro doći: Zenith Optimedia vrlo detaljno provjerava stanje na tržištu i vrlo precizno procjenjuje trendove u svijetu oglašavanja. Tako su zaključili da najveći dio kolača odnose TV reklame, točnije 40% ukupnog oglašavačkog budžeta. Slijedi oglašavanje u dnevnim novinama s 22%, a na trećem mjestu, koje je do ove godine držalo oglašavanje u časopisima (10%), novi oglašavački trend pokreće Internet oglašavanje s 13%.
Dok zakupljivanje oglasnog prostora u recesiji doživljava značajan pad na televiziji, novinama, časopisima i ostalim tradicionalnim medijima, online reklamiranje bilježi konstantan i neprekidan rast. Analitičari smatraju da je ta pojava posljedica težnje poduzeća ka mjerljivim rezultatima investicija u marketing, što im Internet omogućava.
Predviđa se da će novine sve više gubiti korak s novim medijima, pa je prognoza za 2012. godinu – novine 19%, a online 17% ukupnog oglašavačkog prostora. Znači, neće proći još mnogo godina, a Internet će postati važniji medij od novina i za oglašavanje.
Ono dodatno što web nudi, što ne postoji u tradicionalnim medijima, su društvene mreže. One omogućuju da predstavite užoj ili široj javnosti svoj proizvod ili poduzeće apsolutno besplatno. Oni koji su to na vrijeme shvatili vjerojatno lakše podnose ovo krizno razdoblje. Tako je Tihomir Mršić podijelio s javnošću Pet pravila poslovne komunikacije na društvenim mrežama. Nije revolucija u poslovnoj komunikaciji, već čista analiza uzroka i posljedica kakve taj vid komunikacije može donijeti vama i vašem poduzeću. Želite li detaljan uvid, Jan Jilek napravio je analizu web oglašavanja.
Možemo zaključiti da će web oglašavanje biti dugotrajan hit, pa je možda oglas na stranicama http://manjgura.hr/ idealan za vaš put ka osvajanju tržišta.
Oznake: društvene mreže, online oglašavanje, marketing