Međunarodna konferencija PRilika 2012: Komunikacije pred izazovima promjena

PRilika 2012., četvrta međunarodna konferencija Društva Srbije za odnose s javnošću, održat će se 29. i 30. studenoga u Master centru sajma u Novom Sadu na temu „Komunikacije pred izazovima promena“. Kako ističu organizatori, cilj je ove konferencije svojim predavanjima PR stručnjacima približiti trendove i izazove u raznovrsnim oblastima struke odnosa s javnošću te ponuditi odgovore kako se uspješno suočavati s promjenama i gledati u budućnost.

Sudionici će tako na predavanjima imati priliku čuti s kojim se to problemima suočavanju njihove kolege iz regije i Europe, a predavanja na spomenute teme održat će istaknuti srpski i europski stručnjaci te stručnjaci iz regije.  Na ovogodišnjoj se konferenciji kao gosti posebno ističu dva vodeća međunarodna stručnjaka u području korporativnih i marketinških komunikacija: Micael Dahlen i Pascal Beucler.

Micael Dahlen profesor je na Ekonomskom fakultetu u Stockholmu, autor šest knjiga iz oblasti marketinga i odnosa s javnošću te konzultant mnogim vodećim svjetskim tvrtkama. U okviru svog znanstvenog rada proučava ponašanje potrošača, kreativnost i marketing, a 2008. godine stavljen je na 10. mjesto svjetske liste istraživača u ovom području.

Pascal Beucler pridružio se MSL Grupi u studenom 2009. godine kao Chief Strategy Officer s ciljem razvoja i primjene globalne strategije u oblasti razvoja poslovne strategije, istraživanja tržišta i brandinga. Trenutno je izvanredni profesor na Sorbonni u Parizu i gostujući predavač na francuskom poslovnom koledžu HEC. Objavio je veliki broj članaka iz oblasti brandinga, korporativnih komunikacija i digitalnih strategija. Da je Beucler jedan od vodećih stručnjaka na području strateškog komuniciranja pokazuje i podatak da se među njegove klijente ubrajaju kompanije poput: French MoD, Hachette, Renault, L’Oréal, Carrefour, Thomson, Vivendi, SFR, Nestlé i mnogi drugi.

Uz profesora Dahlena i Pascala Beuclera, na ovogodišnjoj konferenciji sudionici će moći čuti i druga vodeća svjetska i regionalna imena u iz područja komunikacija, poput profesora Thomasa Bauera sa Sveučilišta u Beču, Louisa de Schorlemera, direktora komunikacija Gallup Europe, profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske te Duše Vidanović iz slovenoskog Europrotocola.

Uz brojna predavanja, Društvo Srbije za odnose s javnošću prvi će put, u okviru godišnje konferencije PRilika, organizirati i nacionalno studentsko natjecanje u odnosima s javnošću. Cilj natjecanja je ponuditi mogućnost zainteresiranim studentima da kroz rješavanje studije slučaja, prodube svoja znanja, praktično ih primjene kroz rješavanje zanimljivih poslovnih situacija i izazova u komunikacijama i odnosima s javnošću.

Cilj organiziranja ovakve vrste natjecanja je promocija, predstavljanje te razvoj struke odnosa s javnošću, što je i jedan od značajnijih ciljeva Društva Srbije za odnose s javnošću.

Idete li na jednu od najznačajnijih konferencija u regiji?

Oznake:
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3