My Japan Railway: Kako su storytelling i gamifikacija pretvorili putovanje u nezaboravno iskustvo

U nizu različitih metoda jačanja angažmana publike, pričanje priča zasigurno je jedna od najuspješnijih strategija. No integracija publike u kampanju vrlo se uspješno ostvaruje i poticanjem na igru. Dok je u Hrvatskoj tema željeznice često bila predmet ismijavanja, a time i nažalost, njihove promotivne kampanje, s drugog kraja svijeta dolazi potpuno suprotan slučaj!

Kampanja „My Japan Railway“ je izvanredan primjer kako se storytelling i gamifikacija mogu integrirati u marketinške strategije jer angažiraju publiku, dok istovremeno stvaraju jaču emocionalnu povezanost s brendom. Kampanja je pokrenuta povodom 150. obljetnice japanskih željeznica.

Slika preuzeta s: https://www.adobomagazine.com/

Autori, inače najveća oglašivačka agencija u Japanu – Dentsu, prvo su analizirali povijesnu arhivu željezničkih stanica, ali i uspomene korisnika na te lokacije i osjećaje koje su te željezničke postaje stvarale kod putnika. Te su priče postale temelj za virtualne markice koje su označavale postaje. Stvorena je i aplikacija gdje su korisnici dolaskom na svaku željezničku postaju osvojili virtualnu markicu, a njih je bilo više od 6.000. Svaka je bila dizajnirana u stilu tradicionalnog japanskog drvoreza, a boje koje su prevladavale su boje kompanije JR (My Japan Railway).

Slika preuzeta s: https://www.adobomagazine.com/

Gamifikacija podrazumijeva primjenu elemenata igre kako bi se povećala angažiranost publike, a to je upravo ono što je u ovoj kampanji postignuto. Implementirana je aplikacija koja omogućava korisnicima skupljanje virtualnih markica i natjecanje s drugim korisnicima. Posjetitelja, odnosno putnika, bilo je sve više jer su svi željeli skupiti što više markica. Uz skupljanje samih markica dolaskom na stanicu, moguće je bilo i personalizirati pečat ovisno o duljini pritiska na ekran, a to je i dodatno potaknulo interaktivni element.

Slika preuzeta s: https://www.adobomagazine.com/

Ova kampanja je kombinacijom storytellinga i gamifikacije tradicionalne elemente spojila s digitalnim tehnologijama stvorivši nezaboravno i personalizirano iskustvo za svakog korisnika. Uz same nagrade struke, rezultati su vidljivi i brojevima jer je milijun korisnika skupilo više od šest milijuna markica. Uz tu promociju samog brenda, jačao je i lokalni turizam jer se potaknulo i istraživanje manje poznatih lokacija vlakom. Ako vas zanima više, detaljnije o ovoj kampanji možete pročitati i na linku.

Dentsu je s  „My Japan Railway“ je u periodu od 2023. do 2024. osvojio više desetaka  strukovnih nagrada za kampanju koju su vidjeli, ili se u nju uključili, milijuni građana.

 

Link na video: https://www.youtube.com/watch?v=FOctNTQH1dM

Oznake: , , , , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3