Na Facebooku nema fjake – Gonzo putopis uživo! Hrvoja Šalkovića i Kolektiva sve popularniji
Iskustva s putovanja sve su popularniji sadržaji na Facebooku pa je putopisac Hrvoje Šalković sa svojom stranicom Gonzo putopis uživo! pogodio ukus korisnika; sa 6.712 interakcija u proteklom tjednu popeo se na četvrto mjesto ljestvice Facebook popularnosti. Iako je dosad, kao i drugi portali za online prodaju usluga, pomalo nevješto koristila društvene mreže, Kolektiva je pronašla dobitnu kombinaciju na Facebooku te u proteklom tjednu prema rastu popularnosti zauzela treće mjesto, iza stranice Croatia Hrvatske turističke zajednice koja se približava magičnoj brojci od 300.000 fanova i stranice 100 godina Kraša koja je prikupila njih još 5.351 u odnosu na prethodni tjedan.
Teen populacija je i u ljetnim danima, iako manje nego inače, najaktivnija na Facebooku. Prema izvještaju portala SocialSense.me, u proteklom je tjednu Facebook stranica časopisa OK! ponovno prikupila najviše interakcija – komentara i like-ova, njih čak 11.016. Na drugom i trećem mjestu zadržale su se stranice Jutarnjeg lista i 24sata sa 7.994, odnosno 7.974 interakcija. Svoj trend rasta popularnosti nastavlja i stranica Recepti sa 3 739, kao i dm drogerie markt Hrvatska sa 2.652 novih fanova u prošlom tjednu.
Najpopularniji statusi prošlog tjedna osvanuli su na stranicama Put oko svijeta i OK je OK!. Atraktivnim fotografijama i zanimljivim informacijama o mediteranskom otoku Malti, stranica Put oko svijeta zagolicala je maštu 3.543 fanova i izazvala brojne komentare i uzdahe oduševljenja. OK je OK! još je jednom opravdao veliki broj interakcija, fanova i like-ova jednostavnim statusom: „Tko bi malo hladovine, neka stisne Sviđa mi se“ – čak 2.268 korisnika potvrdilo je svoju želju za rashlađenjem. HTZ-ova stranica Croatia u svom je statusu predstavila Novi Vinodolski, a sudeći prema broju like-ova, 1.691, Novi Vindolski nova je top destinacija na hrvatskom Jadranu. Slijede ih Recepti te Jutarnji.hr koji je, iako izvješćujući o smrti Đure Brodarca, pokazao da su teme važne za državu i društvo aktualne čak i u sezoni godišnjih odmora.
Portal SocialSense.me izradila je zagrebačka agencija Drap, specijalizirana za promociju na društvenim medijima koja će svakog ponedjeljka izvještavati o događanjima na Facebooku i uspjehu domaćih Facebook stranica. Na portalu je odnedavno moguće i dodavanje vlastitih stranica u svrhu praćenja i usporedbe rezultata.
Oznake: Facebook Hrvatska, Facebook, monitoring društvenih mreža, Drap, SocialSense, community managementPročitajte i…