24 sata među najboljima u svijetu u korištenju Facebooka
Njih je malo, ali zato je priznanja mnogo – hrvatski community manageri sve su češće dobitnici raznih nagrada koja se dodjeljuju od strane renomiranih svjetskih stručnjaka. Tako je hrvatska inačica dnevnog lista 24sata nedavno osvojila drugo mjesto u kategoriji “Najbolje korištenje Facebooka od tiskanih medija”, prestižne nagrade XMA Cross Media Award koju dodjeljuje Svjetska udruga novinskih izdavača. Dodjela nagrada održana je 30. listopada u Frankfurtu, a uključivala je četiri kategorije na temu „Social Media Stars“.
Popularni hrvatski dnevni list nagradom je ostavio iza sebe velike novinske magnate poput francuskog dnevnika Le Parisien, koji je završio na trećem mjestu, dok je bolji od 24 sata bio samo britanski list The Guardian.
Ovakva priznanja ističu sve veću važnost community managementa u poslovanju, čiju su važnost odavno prepoznali unutar 24 sata, započevši s aktivnostima na društvenim mrežama još 2008. godine kad su otvorili svoju prvu fan stranicu, koja danas broji impresivnih pola milijuna fanova.
Unutar 24sata pokazali su kako svoje aktivnosti na društvenim mrežama smatraju veoma važnim tako što su još 2010. godine započeli suradnju sa zagrebačkom agencijom iStudio i Bojanom Rodikom, community managerom 24sata, koji su preuzeli administraciju i promidžbu fan stranice te od nje napravili najbrojniju komercijalnu fan stranicu u Hrvatskoj. Početkom ove godine 24sata preuzima vođenje stranice unutar kuće, a broj fanova i dalje raste.
Kako su istaknuli i članovi žirija ove prestižne nagrade: „205 lajkova i 49 komentara u jedan sat, na Facebook post objavljen u nedjelju, znači da nešto rade kako treba! Facebook je značajan izvor prometa za njihovu web stranicu, a isto tako izaziva komentare i lajkove. Odličan posao“.
Za 24sata ovo je već druga nagrada ovakve vrste, 2009. godine osvojili su XMA Cross Media Award za multimedijalni brending i dizajn.
Oznake: Facebook korisnici u Hrvatskoj, društvene mreže, community managementPročitajte i…