Najveći kreativci Europe stižu u Ljubljanu na Golden Drum
Golden Drum, jedan od najpoznatijih marketinških festivala, održat će se u Ljubljani od 18. do 21. listopada. Po 23. put festival je otvoren za oglašivačke, digital, PR i medijske agencije, oglašivače, produkcijske i medijske kuće iz 37 zemalja „Nove Europe“ (Centralna, Istočna i Južna Europa, te dio Bliskog Istoka) koji su svoje radove mogli prijaviti u 17 glavnih natjecateljskih grupa i ukupno 99 kategorija. U okviru četverodnevnog festivalskog programa, sudionici će imati priliku čuti vrhunske svjetske stručnjake u kreativnoj industriji, među kojima je i Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske agencije Bruketa&Žinić OM.
Samo natjecanje sastoji se od dva dijela: Best Piece, odnosno, samostalni projekti i Best Practice, za kampanje i koncepte. O članovima Best Piece žirija pisali smo ovdje, dok je predsjednik Best Practice žirija Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor 180LA iz Kalifornije, a članovi Cuneyt Devrim (Turska), Malek Ghorayeb (Libanon), Andrey Gubaydullin (Rusija), Sebastian Hejnowski (Poljska), Antero Jokinen (Finska), Atila Martins (Česka), Tomasz Pirc (Slovenija), Jorg Riommi (Rumunjska), Anneli Rispens (Nizozemska) i Hajrot Singh (Ujedinjeno Kraljevstvo).
Nakon uvodnog prvog dana festivala, u srijedu ćemo u predavanju Ivana Stankovića imati priliku čuti kako identificirati i ugrabiti prilike koje nam život pruža, naučiti kako glazba mijenja potrošačko ponašanje, o čemu će govoriti Uli Reese te raspravljati o revolucionarnim promjenama u industriji odnosa s javnošću, pod vodstvom Sebastiana Hejnowskog. Završna rasprava održat će se na panelu „The History of the Future“ na kojem će se razmotriti koliko se oglašivačka industrija promijenila u posljednjih 30 godina, o tehnološkim, ali i moralnim i etičkim promjenama, projekcijama za budućnost i brojnim drugim temama.
Zanimljiva predavanja nastavit će se i trećeg dana festivala, kada će se održati i radionice na temu opuštanja i zdravog života, na što mnogi u dinamičnom i brzom okruženju marketinške industrije lako zaborave. Na radionici o novim načinima razmišljanja do novih kreativnih rješenja pokazat će se kako izići iz konvencionalnih okvira i doći do inovativnih rješenja, dok će se panel rasprave pozabaviti načinom na koji reagiramo na reklame, Webom 3.0 i drugim zanimljivim temama pod vodstvom vrhunskih stručnjaka.
Središnja tema posljednjeg dana festivala jest kreativnost – od Eduarda Marquesa ćemo čuti o tome zašto je bolje tražiti oprost nego dopuštenje, Sanjin Mistry će govoriti o prirodi kreativnih ideja, Jon Carney i Ioana Filip će zajedno raspravljati o novim igračima u kreativnoj i digitalnoj industriji, dok će Teodora Migdalovici dati uvid u potencijal razvoja kreativne industrije. Kao šećer na kraju dolazi dodjela nagrada „Golden Drum Award Ceremony“, gdje će biti nagrađeni najbolji od najboljih u kreativnoj industriji ovog dijela Europe, a kao i svaki dobar festival, i ovaj će završiti velikim tulumom „Golden Drum Grand Party“.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade