Nakon COVID pauze, Golden Drum nagradio najveće kreativce
Ovogodišnje, 27. izdanje Golden Drum festivala dodijelilo je 46 brončanih bubnjeva, 41 srebrni bubanj, 30
zlatnih bubnjeva i 14 Grand Prixa u različitim grupama i kategorijama.
Drugu godinu zaredom, Publicis Italy iz Milana nagrađen je titulom Agencije godine, pridonijevši ukupnom uspjehu Publicisa koji je prikupio najviše bodova i proslavio se kao Mreža godine.
Nagrada Nezavisna agencija godine pripala je agenciji Voskhod iz Jekaterinburga, Ruska Federacija.
Najbolji brend koji je ostavio trag na 27. festivalskom izdanju osvajanjem Brand Grand Prixa bio je
Burger King s čak 2 Grand Prix nagrade, 6 zlatnih bubnjeva, 4 srebrna bubnja i 2 brončana bubnja.
U Adriatic regiji, najuspješnijim je proglašen UM Beograd, dio McCann Beograd, za kampanju Hvala, doktori, dok je u Golden Drum Hall of Fame uvršten Jason Romeyko, globalni izvršni kreativni direktor Serviceplan Group
Nakon godinu dana stanke, zbog globalne pandemije, festival se vratio s 25% porastom prijava u obnovljenoj festivalskoj konkurenciji, dok su posebna zanimljivost ove godine i nagrade, izrađene od ekološki prihvatljivih, prirodnih i recikliranih elemenata.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden Drum