Nataša Pavlović Bujas u Beogradu preuzela lanac predsjednice International Public Relations Association (IPRA)
Vlasnica PR agencije Blumen Group i ugledna regionalna PR stručnjakinja, Nataša Pavlović Bujas preuzela je ovaj petak lanac predsjednice International Public Relations Association (IPRA) u Beogradu čime je svečano inaugurirana za početak svog jednogodišnjeg mandata na čelu jedne od najvećih međunarodnih udruga za odnose s javnošću.
PR stručnjakinju iz Beograda s više od 25 godina iskustva u strateškim komunikacijama, razvoju brendova i tržišnom pozicioniranju je Upravni odbor IPRA-e izabrao za novu predsjednicu u prosincu 2023. Dobitnica je nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući GWA Grand Prix. Posljednjih desetak godina, Nataša radi kao poslovni trener te održava gostujuće tečajeve i predavanja u Europi i SAD-u.
“Veliko mi je zadovoljstvo služiti kao predsjednica IPRA-e 2024. i nadam se da će moja godina nadahnuti sve naše članove da postanu aktivni suradnici našeg globalnog tima. Moj ključni cilj je ojačati sposobnost naše profesije za pouzdanu i etičku praksu odnosa s javnošću u eri umjetne inteligencije”, istaknula je Pavlović Bujas.
Inauguraciji je prisustvovao i direktor Manjgure Krešimir Macan koji je istaknuo kako je imenovanje Nataše Pavlović Bujas veliko priznanje struci u regiji jer smo po prvi put dobili predsjednicu IPRA-e iz ovih krajeva, te je jasan pokazatelj koliko odnosi s javnošću kao profesija napreduju u regiji te su prepoznati i u međunarodnim okvirima kroz osvojene brojne nagrade, uključivo i one IPRA-ine.
„Nataši želim konstruktivan i djelotvoran mandat, vjerujem da će nadmašiti sva očekivanja te svojim idejama i znanjem unijeti inovacije koje će podići globalnu profesiju odnosa s javnošću na još veću razinu. Siguran sam da će i kolege iz regije uključiti u svoje sljedeće IPRA projekte i događaje“, rekao je Macan.
IPRA, Međunarodna udruga za odnose s javnošću, osnovana je 1955. godine i vodeća je globalna mreža PR stručnjaka. Cilj IPRA-e je unaprijediti pouzdanu komunikaciju i etičku praksu odnosa s javnošću kroz umrežavanje, kodeksom ponašanja i intelektualnim vodstvom profesije.
Fotografije s inauguracije pogledajte ovdje.
IPRA je organizator godišnjeg globalnog natjecanja za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence (GWA).
Projekti agencije Manjgura bili su 2021. u finalu IPRA Golden World Awards; projekt Rakoborci – Hrvatska protiv raka s ciljem hitnog usvajanja nacionalne strategije protiv raka te projekt Total Croatia Travel INFO putem kojeg su korisnici zaprimali obavijesti o mjerama na snazi i načinima dolaska u Hrvatsku.
Donosimo pregled prethodnih godina u kojima su prestižnu GWA nagradu osvojile hrvatske agencije za odnose s javnošću.
2023.
Abeceda komunikacije
Projekt “Kaufland škola voća i povrća” kojim se podigla svijest o prehrambenim navikama osnovnoškolske djece. Nagradu osvaja i projekt “Euro – naš novac” s informativnom kampanjom o zamjeni kune s eurom.
A1 Hrvatska
Projekt “Internet Safety” i “GigaBEEtno” kojim je otvoren hotel za pčele kao dio kampanje koja naglašava važnost pčelinjih zajednica za ekosustav.
2022.
Abeceda komunikacije
Projekt “Stvorimo zajedno sliku Hrvatske” gdje je osmišljena kampanja za prvi digitalni Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj.
CTA komunikacije d.o.o.
“Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” kampanja koja je podrazumijevala sedam dana trčanja rutom od 295 kilometara gdje su zainteresirani donatori mogli kupovati kilometre na ruti. Sredstva su uplaćena na račun Odjela dječje onkologije KBC-a Split. Projekt “1100 kilometara za 1100 terapija” osvaja nagradu za prikupljanje sredstava za terapije djece s teškoćama u razvoju putem planinarenja duž rute Via Adriatica.
Hrvatski telekom
“Introducing 5G – Technology to Shape Our Future”
2021.
Abeceda komunikacije
Kampanja „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ – uspješnost ove kampanje može se mjeriti i konkretnim i važnijim rezultatom – prometne nesreće s ukupno nastradalima smanjile su se za 31% , od čega su se nesreće sa smrtnim ishodima smanjile za 50%, a s ozlijeđenima 30,2% (Izvor huoj.hr).
A1 Hrvatska
Vajt d.o.o.
“Uvođenje vize za digitalne nomade”, kampanja kojom je izmijenjena zakonska regulativa te omogućen produžen i reguliran boravak digitalnim nomadima u Hrvatskoj.
2020.
Apriori World
“Sapuni s točkicama” projekt proveden u suradnji s Udrugom slijepih Zagreb, a u skladu je s UN-ovim ciljevima orživog razvoja za smanjenje nejednakosti.
Media Val d.o.o.
“Fond #SPASIME” koji se bavio problematikom obiteljskog nasilja, a kampanjom su osigurana sredstva za pomoć žrtvama nasilja.
CTA Komunikacije
Projekt “Nešto zbilja važno” kojim je omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na potrebne terapije na kopnu. “Boreći se za jednu od najranjivijih skupina našeg društva, izmijenili smo zakon i ispravili veliku nepravdu koju su oni godinama trpjeli. Pokazali smo i kako se odnosi s javnošću mogu usmjeriti u ispunjenje plemenitih ciljeva i poboljšavanja života potrebitih ljudi iz naše okoline“ – Gordan Turković, izvršni direktor CTA komunikacija.
2019.
Vajt d.o.o.
Kampanja “Želiš li se mijenjati za mjesto?” imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom postavljanjem personaliziranih prometnih znakova.
2015.
Ana Gojanović Rakić, kao pročelnica Ureda gradonačelnika Grada Šibenika
“Hodajući kolegij” omogućio je lakše identificiranje i rješavanje komunalnih problema u suradnji sa sugrađanima kroz direktnu komunikaciju.
Oznake: Nataša Pavlović Bujas, IPRA, IPRA Golden World Awards, Krešimir Macan, PR nagrade, IPRA nagrada