Održana druga međunarodna konferencija Moć uvjeravanja – dobar javni nastup nikad nije slučajan

Druga Međunarodna konferencija o retorici i kulturi komuniciranja Moć uvjeravanja okupila je u zagrebačkom Hypo Centru brojne komunikacijske stručnjake koji su u sklopu devet predavanja, dva okrugla stola i tri radionice poučavali o važnosti retoričkog umijeća i kulture komuniciranja.

Otvarajući konferenciju organizatorica i direktorica Cicerona Mirela Španjol Marković istaknula je kako javni mediji, izborom irelevantnih tema poput lažnih i “instant” zvijezdi, promicanjem voajerizma odnosno Big Brother kulture te neadekvatnim odabirom riječi stvaraju lošu komunikacijsku klimu i potrebu za detoksikacijom i verbalnom ekologijom. Isto tako je naglasila kako političari čine grešku angažirajući komunikacijske stručnjake samo u kampanji jer nitko ne može u par mjeseci naučiti biti netko drugi.

„Puno kanala čini kanalizaciju“ rekao je kreativni direktor agencije K&K Promotion Kamilo Antolović upozorivši na pretrpanost komunikacijskih kanala promotivnim porukama koje ne dopiru do cilja, dok su Nikola Plečko i Siniša Mareković, poznatiji kao dvojac Nik Titanik i SiMke, kroz seriju šaljivih ilustracija dočarali moć slike u komunikaciji.

U središnjem predavanju pod naslovom Moć izgovorene riječi Gabriele Zienterra, vlasnica jednog od najstarijih njemačkih instituta za retoriku osvrnula se na brojne finese u govoru kao presudne elemente u postizanju uvjerljivosti. „Glas je početak i završetak svega“- rekla je napomenuvši da je muški glas prirodno rezonantniji od ženskog, ali pravilnim disanjem žene mogu postići isti učinak.

Saborski zastupnik i predsjednik Stranke rada Dragutin Lesar prvo nam je predočio kako izgleda tipični politički govor na stranačkim skupovima, a onda objasnio kako on izbjegava takav nastup a opet uspijeva doprijeti do svojih potencijalnih birača.

Na okruglom stolu na temu Koliko možemo (i znamo) komunicirati pozitivne rezultate? pod moderatorskom palicom Gojka Drljače iz Večernjeg lista o pozitivnim aspektima komuniciranja u gospodarstvu razgovarali su Maja Weber iz T-HT-a, Žana Goić iz INA-e, Sandra Mihelčić iz Business Media, Manuela Oršić Šola iz agencije Abrakadabra te Boris Rašeta iz 24sata.

 

Temeljem istraživanja provedenog među 1000 ispitanika iz cijele Hrvatske upriličena je i svečana dodjela nagrada najboljim televizijskim voditeljicama među kojima je titulu najbolje ponijela Daniela Trbović s 18,8% glasova. Slijede je Barbara Kolar  sa 11,6%, Mirjana Rakić sa 7,3%, Romina Knežić sa 4,8% te Tatjana Jurić sa 4,4,% osvojenih glasova. Tvrtka Ciceron komunikacije uoči konferencije provela je i istraživanje o najboljim govornicima među poslovnim ljudima. Naslov najboljeg ponio je Nikica Gabrić iz Klinike Svjetlost s nadmoćnih 57,6 % glasova svojih kolega poslovnjaka, a iza njega slijede Tonči Peović iz Zračne luke Zagreb s 18,8%, Gordana Kovačević iz Ericsson Nikola Tesle s 14,1% te Zvonko Biljecki iz Geofoto grupe s 9,4% glasova.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z4jnn1J-rs8&feature=player_embedded[/youtube]

Na drugom okruglom stolu pod nazivom Originalnost u voditeljskom poslu, o teškoćama i dražima voditeljskog zanata razgovarali su Daniela Trbović, Barbara Kolar, Tarik Filipović, Ivo Perkušić, Lejla Zvizdić iz BiH i Olivera Kovačević iz Srbije.

U poslijepodnevnom dijelu programa o pravilima pisane poslovne komunikacije govorila je Jelena Kovačević iz Srbije.

Krešimir Macan priredio nam je u svojoj maniri show prezentaciju o društvenim mrežama. Govorio je koristima i zamkama društvenih mreža u poslovnoj komunikaciji. Tako je zaključio kako sve ono što vam je PR skrivao, na vašem korporativnom Facebook profilu će izaći na vidjelo već prvi dan. Također je upozorio ako ne pratite što radi ciljna skupina 16-24 godine pregazit će vas vrijeme, jer oni će biti vaši glavni potrošači. Krešimir Macan je nakon dojmljive prezentacije izabran i za najboljeg predavača ovogodišnje Moći uvjeravanja.

Nakon kratke pauze sudionici su mogli birati između radionica Kako izaći na kraj s novinarima, Umijeće pripovijedanja bajki i Marketinški apeli koji pokreću. Za kraj sudionicima su legende hrvatskog glumišta, Pero Kvrgić i Lela Margetić odigrali komad iz najdugovječnije predstave s istom postavom na svijetu, legendarnih „Stilskih vježbi“.

Najinteresantnije događaje i izjave s konferencije prenosilo se uživo i na Twitteru preko kanala @moc_uvjeravanja i @zriha.

 

 

Oznake: , , , ,

Pročitajte i…

Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3