Pet savjeta za PR strategiju na Instagramu
Na svijetu postoji 200 milijuna Instagram korisnika, što je otprilike broj stanovnika Brazila, a dosad je na toj mobilnoj platformi objavljeno više od 20 milijardi slika. Unatoč eksplozivnoj popularnosti Instagrama, brandovi i tvrtke još uvijek rade na svojim Instagram strategijama. Dobro promišljen sadržajni program može učiniti integraciju Instagrama u vašu online strategiju lako kao što je dodavanje Valencia filtera.
Blogovi, Twitter i Facebook objave djeluju bolje ako su popraćene fotografijama. Započnite Instagram procjenjujući svoj sadržajni kalendar kroz vizualne leće. Zapitajte se: „Kako dodati sliku na objavu koja će mi pomoći prodati moje stajalište?“
Dobra vijest je što se sve više i više brandova uključuje na Instagram, sve više i više podataka koji otkrivaju najbolje strategije za povećanje sljedbenika i interakcija je dostupno. Nedavno je tvrtka Simply Measured podijelila svoje zaključke iz studije Interbrand top 100 brandova i njihovih aktivnosti na Instagramu.
Istraživanje tvrtke daje široki pogled za bolje razumijevanje koji sadržaj djeluje na Instagramu. Pet savjeta koji su potrebni brand menadžerima koji žele poboljšati svoj Instagram profil:
1. Budite aktivni
Od brandova koji se nalaze na Interbrand top 100, 86 ih je aktivno na Instagramu. Od tih 73 posto objavljuje jednu sliku ili jedan video tjedno. Kako god, pravi poznavatelji Instagrama (na primjer Nike sa 7,3 milijuna sljedbenika) ima barem jednu objavu dnevno). Općenito, ako objavljujete blog jednom tjedno, nastojite objavljivati jednakim tempom na vašem Instagramu. Olakšajte si tako da koristite Instagram kao još jedan kanal za promoviranje svog bloga. Na primjer, objavite sliku koja prikazuje glavnu temu vašeg tjednog bloga kako bi pojačali svoju poruku.
2. Budite kratki
Brandovi koji su aktivni na Instagramu u svojim objavama imaju prosječno 138 znakova. Već imate naviku da vaše objave na Twiteru imaju najviše 140 znakova stoga ciljajte isto i za Instagram. Kao bonus, možete „tweetati“ svoju Instagram objavu bez da mijenjate tekst objave.
Radite na tome da dobijete što više od vašeg sadržaja. Kada sastavljate objave i tweetove izazovite sami sebe da dodate Instagram objave u proces stvaranja sadržaja.
3. Dijelite ljubav
Jedna od najimpresivnijih i najkorisnijih činjenica iz Simply Measured’s istraživanja jest da objava u kojoj označujete drugog Instagram korisnika ili uključujete „@“ u objavi povećava interakciju u prosjeku za oko 56 posto.
4. Koristite hashtagove, ali nemojte pretjerivati
Glede hashtagova, budite razumni. Simply Measured je otkrio da Instagrami s jednim ili više hastagova povećavaju interakciju u prosjeku za oko 12,6 posto. Većina brandova se drži jednog hashtaga, a 91 posto brandova koristi sedam ili manje hashtagova. Hashtag je relevantan, ali nemojte pretjerivati.
5. Razmišljajte lokalno
Većina brandova (i ljudi) ne označuju svoju lokaciju (to radi samo 5 posto brandova sa Simply Measured’s liste), ali lokalno razmišljanje može vam se višestruko isplatiti. Objave s označenom lokacijom ostvaruju 79 posto više interakcija.
Kako novinari žele vizualno prikazati svoje priče, sve se više okreću Instagramu i ugrađuju slike izravno u svoje objave. Stvorite svojoj tvrtci prednost tako da objavljujete sadržaj na platformi koja će vam pomoći osnažiti vašu kulturu, vijesti i industrijsko znanje.
Izvor: prdaily.com
Oznake: PR strategija na InstagramuPročitajte i…