PR agencije u Hrvatskoj 2010. u brojkama – Manjgura i dalje u top 10

Dvije rang-liste o prihodima agencija koje posluju u odnosima s javnošću sigurno će potvrditi pravilo da uvijek ima povrijeđenih kad se kompanije rangiraju na bilo koji način. Prednost rang-liste napravljene prema prihodima koje su agencije prijavile Financijskoj agenciji jest da su svoje mjesto na njoj našle sve agencije koje se bave PR-om u Hrvatskoj, a nisu članice Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA). Međutim, nedostatak joj je što su prikazani ukupni prihodi koje je agencija ostvarila prošle godine, pa i oni s područja koja nemaju veze s PR-om. Nedostatak HUKA-ine rang-liste upravo je u tome što su se na njoj našle samo njezine članice, ali prednost je što su prikazani samo prihodi od osnovnog poslovanja. U HUKA-i objašnjavaju da se prihod konzultantskih usluga komunikacijskog menadžmenta, odnosno odnosa s javnošću odnosi na sljedeće usluge: komunikacijsko savjetovanje, izradu komunikacijske strategije, odnose s ključnim vanjskim javnostima (npr. lokalna zajednica, Vladina tijela, stručna i regulatorna javnost), interne i financijske komunikacije, krizni komunikacijski menadžment, odnose s medijima, proizvodni PR (odnosi se na marketinške komunikacije, ali nije uključeno oglašavanje), specijalističke komunikacijske treninge prilagođene potrebama klijenata (inhouse), sate savjetovanja u organizaciji događaja te organizaciju događaja, ali bez uključenih usluga trećih, provizija na usluge trećih za koordinaciju i kontrolu provedbe.

Izvor: Lider, br. 320, 18.11.2011., specijal PR odnosi s javnošću

Ako vas zanimaju rezultati iz prošle godine pročitajte Manjgura u top 10 PR agencija, Manjgura.hr u top 10 blogova.

Oznake: ,

Pročitajte i…

Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3