Pripremite se za digitalno doba s novim brojem Maksija

Izašlo je treće izdanje ovog B2B magazina. Glavna tema broja obrađuje specijalizirane i glossy časopise kroz razgovor s 10 urednika i izdavača najznačajnijih domaćih izdanja. Treći broj bavi se i digitalizacijom medija, marketinga i PR-a.

Urednički tim trećeg izdanja čine Sanja Muzaferija, Martina Kocijan, Milka Hrkać, Ida Pandur, Krešimir Macan i Hari Đerđ. Glavni urednik Hari Đerđ razgovarao je s urednicima i izdavačima tiskanih časopisa, da bi saznao kako opstaju na tržištu zasićenom digitalnim sadržajem. Digitalizacija tržišta i sve veći značaj online sadržaja obrađeni su kroz više tema. Tako je Krešimir Macan pripremio nastavak priloga iz prošloga broja o agencijama koje svoj kruh zarađuju na društvenim mrežama. Novi broj Maksija bavi se i društvenim mrežama općenito, mogućnostima geolokacijske mreže Foursquare, donosi osnove rječnika digitalnog businessa, proučava novu zakonsku regulativu za web Cookie, informira kako je bilo na Socialmedia world forumu, prati dolazak agencije IQ Mobile u Hrvatsku, donosi što će se događati na budućoj i kako je bilo na prošloj Web::Strategiji.

Krajem svibnja održat će se IdejaX, pa je razgovor sa Sašom Škorićem, jednim od ključnih ljudi iz organizacije IdejeX, poslužio kako bi saznali što će se na tom ključnom festivalu za oglašivače događati i zašto bi ga trebalo posjetiti. Novi broj donosi i kako funkcionira gerila marketing u Hrvatskoj i koje su najzanimljivije kampanje. Od temi vezanih za marketing industriju tu su i neuromarekting, marketing u modi, izviještaj s Dubai Lynxu 2011, analiza o tome kako kvalitetno dosegnuti ciljnu skupinu, kao i intervju sa Sinišom Waldingerom, kreativnim direktorom agencije BBDO. Za one koji nisu bili na ovogodišnjoj Moći uvjeravanja, novi Maksi donosi reportažu o najzanimljivijim predavanjima s konferencije. U suradnji s GfK istražili smo navike potrošača u maloprodaji, a s Pulsom provjerili kaka je čitanost časopisa u Hrvatskoj. Naravno, kao i inače predstavili smo i nove kreativne te komunikacijske kampanje.

Inače, časopis je nezavisan, a u njegovoj izradi sudjeluju predstavnici branši kojima je i namijenjen. Maksi pokriva medije, marketinške, PR agencije i sve druge institucije vezane za komunikacijsku struku. Procjenjuje se da taj segment obuhvaća preko 11 000 ljudi, a 3 500 primjeraka Maksija besplatno se distrubuira ključnim ljudima u branši. Upravo se oni predstavljaju na stranicama Maksija dijeleći s čitateljima svoju motivaciju, pristup poslu, poglede na budućnost i ambicije. Dinamika izlaženja časopisa je svakih šest tjedana.

 

Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3