Produljen rok prijave na natječaj za mlade kreativce na Golden Drum festivalu
Jubilarno, dvadeseto izdanje međunarodnog marketinškog festivala Golden Drum ove godine nudi mnoštvo zanimljivih predavanja i programskih događanja namijenjenih prvenstveno mladima. Budući da bi baš mladi talenti trebali biti više uključeni u rad za opće dobro, organizator Golden Druma, Slovenska oglašivačka komora, udružila se s DDB mrežom i pripremila posebno Off Drum natjecanje za Young Drummers kreativce, mlađe od 30 godina koji za zadatak imaju napraviti plakat na temu „Make space for the girls“. Poziv na djelovanje je usmjeren prema raširenom problemu premalog broja žena na visokim pozicijama u kreativnoj industriji. Rok za prijavu na Beat the Drum for Change produžen je do 22. rujna 2013.
U Golden Drumu vjeruju kako se u njihovom poslu ukazuje puno prilika za mijenjanje stvari na bolje i upravo su zbog toga sklopili partnerstvo s DDB mrežom iz Budimpešte. DDB je uvjeren kako pronicljiva ideja ima moć potaknuti ljude, promijeniti njihovo ponašanje i, kao rezultat, oblikovati naše društvo. Dugi niz godina DDB nastoji istaknuti kako samo 3 % žena radi na izvršnim pozicijama u američkoj kreativnoj industriji i upravo zato se u San Franciscu svake godine održava The 3% Conference.
Najbolje rješenje za plakat, prijavljen na natječaj Beat the Drum for Change do 22. rujna 2013., na temu „Napravite mjesta za cure“ (Make space for the girls) dobit će ulaznicu za The 3% Conference (16. – 17. listopada 2013.) te plaćeni smještaj i put do San Francisca. Osvajačima drugog i trećeg mjesta pripast će besplatno sudjelovanje na Golden Drum Festivalu 2014. Upute za prijavu i dodatna objašnjenja mogu se pronaći na http://www.goldendrum.com/competition/off-drum/beat-the-drum-for-change/
Suci
Plakate, prijavljene na natječaj Beat the Drum for Change ocjenjivat će:
Glavna sutkinja, gospođa Barbara Krajnc, izvršna direktorica Golden Drum festivala, Slovenija s ostalim sucima: Iva Macku, voditeljica kreativnog odjela, DDB Republika Češka; Tanja Šoštarić, kreativna direktorica, Innovo DDB, Zagreb, Hrvatska; Magdalena Drozdowska, starija kreativna direktorica, DDB Varšava, Poljska; Alexandra Pakhomova, voditeljica kreativnog odjela copywritinga, DDB Moskva, Rusija; Eva Juhasz, voditeljica kreativnog odjela, DDB Budimpešta, Mađarska; Dorka Bekefi, copywriter, DDB Budimpešta, Mađarska.
Oznake: marketing nagrade, PR nagrade, Golden Drum