Prva televizijska 3D reklama u Hrvatskoj – Kraš Tortica
Redizajnirano izdanje Kraševe legendarne slastice Tortice ovih će dana javnosti biti predstavljeno kroz TV spotove izrađene u 3D tehnici. Spotove za popularnu Torticu u novom ruhu, od kojih je jedan u potpunosti izrađen u 3D tehnici, dok ostali sadrže 3D elemente, od 15. listopada prikazivat će se premijerno na RTL televiziji koja je medijski partner projekta, a Facebook fanovi će ekskluzivno u 18 sati pogledati novi 3D spot na Facebook stranicama 100 godina Kraša i Tortica. Za potpun doživljaj „treće dimenzije“, potrebne su 3D naočale koje uz pomoć uputa na Kraševom portalu www.igraoni.ca/Tortica3D svatko može napraviti u vlastitom domu.
Ovim, na našem tržištu jedinstvenim, marketinškim istupom naša je najveća konditorska tvrtka potvrdila svoj moderan pristup potrošačima, a kampanja za novu Torticu rezultat je suradnje Kraša s reklamnom agencijom Hot Dog, produkcijskom kućom Kabinet i studijom Luminus.
Spotovi u 3D tehnici nastavak su trenda Kraševog uspješnog korištenja naprednih tehnologija; nakon velikog uspjeha Životinjskog carstva na Facebooku, nedavno su predstavljene čokolada i igrica Dinosauri, u kojoj se prvi put u regiji u ovakve svrhe koristi AR tehnologija. Krašu je tako pošlo za rukom digitalizirati tradicionalni brend, zadržavajući pritom sve njegove tradicionalne vrijednosti.
Serijom inovativnih projekata Kraš obilježava 100 godina uspješnog poslovanja, a korištenjem 3D tehnike u reklamnim spotovima, Kraš se svrstao među velike svjetske brendove koji emitiraju „trodimenzionalne“ reklamne spotove, poput Coca-Cole, Heinekena ili Mercedes Benza.
Uspjeh branda Tortica najbolje se ogleda u njegovoj dugotrajnoj popularnosti, kako kod potrošača, tako i kod struke, pri čemu su i moderne inačice ove dugovječne slastice ostvarile iznimnu popularnost. Tako je kampanja za Torticu Finger na Festu 2008. osvojila srebrna zvona za TV spot i seriju TV spotova te brončano zvono za seriju printova. Na prvom hrvatskom Effie natjecanju 2009. osvojila je srebro u kategoriji hrane, a bila je i finalist na Golden Drumu 2008. Zbog visoko postavljenih standarda kroz ranije projekte, kampanja za redizajniranu Torticu bila je velik izazov, a za sud o njezinu uspjehu treba pričekati reakcije publike.
„Uz tako zahvalan kreativni koncept kakav ima Tortica, od riječi „Nemoj misliti na…“ koje su se ustalile u kolokvijalnom govoru pa do primamljive ambalaže proizvoda, ponovno smo pronašli inspiraciju i otišli korak dalje. Nakon prethodnog, iznimno uspješnog spota u kojem smo se poigrali s hipnozom, Kraševu izvrsnu Torticu odlučili smo promovirati koristeći sveprisutnu 3D tehnologiju. Neka naši potrošači prvi u regiji otkriju, novo iskustvo za sva osjetila. Iako je Kraš navršio punih sto godina, ovime smo pokazali kako je i dalje mlad, poletan i inspirativan. Kraš svojim vjernim potrošačima, kao i onima koji će to tek postati uvijek može ponuditi nešto novo, kroz izvanredne okuse, kao i kroz kreativne spotove i zabavne sadržaje“, istaknula je Andrea Mišura Žuvela, menadžer za strategiju brandova u Krašu.
„Gotovo da nema projekta koji bi me više veselio od kampanje za legendarnu Torticu. Moj omiljeni slatkiš i prvi kojem sam dao svom sinu je Tortica!“, istaknuo je Maro Pitarević iz agencije Hot Dog.
Oznake: Golden Drum, najbolje reklame
Pročitajte i…