Rat društvenih mreža – kako bi izgledali propagandni plakati
Jasno vidimo da se brendovi bore za svakog novog člana svojih online zajednica na društvenim mrežama zbog čega community manageri rade punom parom i za njih definitivno nema krize.
Isto tako još jasnije vidimo kako se društvene mreže bore za svakog novog korisnika. Od pojave Facebooka koji je tada još jaki MySpace bacio u sjenu, a sada već u zaborav, pa do pojave Twitter-a i Google plus-a u online zraku je uvijek prisutna napetost i uspoređivanje. Raspravlja se o broju novih korisnika društvenih mreža, dok se u isto vrijeme iznose prednosti, komentiraju mane, otkrivaju kopiranja, loši i dobri potezi…
Svima je jasno da su nam društvene mreže promijenile život, točnije način na koji komuniciramo jer više ne postoji sadržaj na webu, aktivnost, mišljenje kojeg ne djelimo s prijateljima i ne komentiramo. Ono što korisnicima ostaje jest odlučiti koja im mreža ili mreže najbolje odgovaraju. Odličnu usporedbu najjačih društvenih mreža možete vidjeti ovdje i odlučiti koja je najbolja za vaše potrebe. Bez obzira na ratove mreža, mi smo i dalje svugdje pa nas pratite i na Facebooku i na Twitteru… 🙂
Upravo su tenzije i usporedbe o kojima slušamo svaki dan inspirirale jednog Google+ korisnika da napravi propagandne postere kojima bi se društvene mreže mogle poslužiti za regrutiranje novih korisnika. Što kažete na propagandne postere? Biste li mogli odabrati stranu?
Izvor: Social media propaganda poster
Oznake: community management, statistike o društvenim mrežama, Facebook korisnici u Hrvatskoj, društvene mreže, Google