Riječi su out, slike su in!

Jeste li primijetili da se u posljednje vrijeme pisana riječ sve češće zamjenjuje slikom? Počevši od novina koje u člancima događaje dočaravaju infografikama, preko Facebook fan stranica mnogih brendova načičkanih fotografijama proizvoda koje vam pokušavaju prodati, pa sve do popularnog Pinteresta temeljenog isključivo na dijeljenju vizualnog materijala, sve se češće primjenjuje pravilo „pokazati, a ne opisivati“. Na pitanja vrijedi li slika uistinu tisuću riječi i zašto je fotografije, crteže i grafove dobro upotrebljavati u komunikaciji s klijentima pokušao je odgovoriti članak objavljen na stranici Fastcompany.com.

U članku dr. William J. Ward, predavač društvenih medija na Sveučilištu u Sirakuzi, tvrdi da je razvoj novih oblika komunikacija kao što su mikroblogovi i društvene mreže reducirao komunikaciju riječima na minimum: „Kad smo svi počeli pisati statuse na Facebooku, skratile su nam se izjave. Mikroblogovi kao što je Twitter reducirali su prostor za dijeljenje informacija na 140 znakova. U posljednje vrijeme s Pinterestom čak u potpunosti preskačemo riječi i orijentiramo se na vizualnu komunikaciju.“

Jedan od razloga zbog kojih je vizualno postalo bitnije od tekstualnog su i nove tehnologije – kako se ljudi na društvene mreže sve češće spajaju pametnim telefonima, otkrivaju kako je mnogo lakše jednostavno poslikati nešto nego se zamarati tipkanjem statusa na maloj tipkovnici.

Jedna je studija pokazala da ljudi na društvenim mrežama najbolje reagiraju upravo na sliku. 44 posto ispitanika odgovorio je da ih je lakše zainteresirati za neki brend ako proizvođač dijeli fotografije na društvenim mrežama. Slike su postale osnovni način komuniciranja i razumijevanja ogromne količine informacija kojima smo svakodnevno izloženi.  U suvremenom svijetu, u kojem je potrošač svakodnevno izložen pokušajima mnogih kompanija da što bolje prodaju svoj proizvod, slika prolazi jer je kratka informacija, „foršpan“ samog proizvoda, uvid u ono što vas čeka ako ga kupite. Korisnici društvenih mreža zbog ubrzanog tempa života sve manje čitaju što se piše, a sve više gledaju vizualne sadržaje uz sam tekst. Kako su korisnici nastankom društvenih mreža napokon dobili platformu za iskazivanje vlastitih osjećaja prema nekom proizvodu, tako su posljedično i istraživanja pokazala kako najbolje reagiraju na – vizualni prikaz.

Popularnost Pinteresta, kao i Facebookova odluka da plati milijardu dolara za Instagram, potvrda su da ovaj fenomen prestaje biti trendom i polako se pretvara u pravilo. Ako želite dobar odaziv na fan pageu koji vodite, za blog koji pišete, za internetsku stranicu koju uređujete, upamtite – više slika, fotografija i infografika zajamčit će vam i veći korisnički odaziv.

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3